Behuizing voor nieuwe high end game PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-01 18:56
Hallo,

Nu mijn huidige PC van 2010 mij al jarenlang plezier heeft doen beleven is het stil aan tijd voor iets nieuws.
Omdat ik nu een paar weken verlof heb wou ik graag een nieuw systeem aanschaffen maar op 10 jaar is er dus veel veranderd en daarover had ik eens een vraagje.

Nu had ik een leuke behuizing gezien namelijk deze: pricewatch: Phanteks Enthoo 719 Zwart

Ik zag dat er een fan controller al in de behuizing zat alsook RGB led in het voorpaneel en PSU gebied.

Als ik deze case graag wil volhangen met bv Corsair 120LL fans, dan werkt dit niet met de standaard Phanteks fan controller nietwaar, omdat deze enkel PWM zijn ipv RGB ondersteuning? Moet ik dan deze verwijderen en een Corsair Commander Pro kopen?

En wat gebeurd er met de RGB lighting van de behuizing zelf dan? Blijft deze werken via een kabel rechtstreeks naar het moederbord?

Zijn er misschien nog suggesties qua behuizing die (mooi is) gemakkelijk is voor onderdelen zoals watercooling in te bouwen?

Ik had ook naar een Lian Li PC-011 WGX ROG gekeken, dat zag er mij ook een gelikte case uit maar ik weet niet zeker of zo'n EK side reservoir combo in die zijkant van de case past aangezien ze niets zeggen over die WGX case. Het gaat om dit: https://www.ekwb.com/shop...o11d-g1-d-rgb-ddc-3-2-pwm

Zijn er mensen die hier meer uitleg of duidelijkheid over kunnen geven a.u.b.?

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:32
Zoek je een nieuw high-end systeem of een nieuwe behuizing?
En neem DAA beleid eens door.

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-01 18:56
Nieuwe behuizing voor een (high end) systeem.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:32
Welke merk en type onderdelen komen er allemaal in de behuizing?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Astratuner schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:06:
Nieuwe behuizing voor een (high end) systeem.
Dan een schopje naar CAA en een passende titel.