Vraag

• JH34D
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:30
Ik zoek een?
Werkend moederbord/RAM combo om met een 2700x te koppelen.

Wat is je budget?
max 250 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, momenteel heb ik als moederbord de pricewatch: Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi staan maar deze ondersteund bijna alleen maar HyperX RAM op 2933MHz, welk nou niet bepaald goed te krijgen lijkt te zijn hier in NL

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Core wordt een Ryzen 7 2700x, GPU een 5700XT. komt een M.2 in te liggen, als case gebruik ik de product: Thermaltake Core V1

De vraag is dus, wat is het slimste om te doen qua ram/mobo combinatie zonder hierbij de hoofdprijs te betalen voor 3200MHz CAS 14 latency of dat soort ongein.

Beste antwoord (via JH34D op 10-12-2019 19:56)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JH34D
Ik kijk er net even iets beter naar en zie dat (iig volgens ASRock) deze memory sticks niet gesupport worden op het moederbord. In hoeverre kan dit kwaad?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JH34D schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:46:
[...]

Ik kijk er net even iets beter naar en zie dat (iig volgens ASRock) deze memory sticks niet gesupport worden op het moederbord. In hoeverre kan dit kwaad?
QVL is niet up-to-date (compleet)

• JH34D
Dat vermoeden had ik idd al zo'n beetje. Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee