Bootcamp externe hd

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19roland70
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 12:09
Mijn probleem is dat ik een paar programmas heb die alleen op windows draaien ( proton IDE +pickit 3)
Ik heb geprobeerd om met bootcamp windows op mijn MacBook te zetten.
Dit is gelukt alleen nu kom ik schijfruimte tekort voor andere mac programmas.
Mijn hd is 250GB en nu is mijn idee om windows op een externe HD te zetten zodat er weer ruimte vrij komt.
Nu is mijn vraag : is het mogelijk om dit te doen ?
Als ik bootcamp wil uitvoeren staat er dat alle externe usb apparaten verwijderd moeten worden.
Is dit op een andere manier mogelijk?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We verwachten hier wel wat meer eigen inzet. Als je zoekt naar boot camp external hard drive vind je meer dan genoeg website met het antwoord op je vraag, en een handleiding hoe je dit voor elkaar kunt krijgen. Dit topig gaat dan ook op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door, en vermeld duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd, en wat het resultaat was. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.