Afgelopen vrijdag wilde ik tentamen afleggen voor Splunk in een testcentrum in Zwolle (ITPH). Door een storing die niet verholpen kon worden, heb ik het tentamen niet kunnen afleggen. Nu zou ik een een mail moeten ontvangen van ITPH met een case code en dan zou ik moeten bellen om een nieuwe voucher te krijgen. Ik heb geprobeerd te bellen, maar heb in eerst instantie 40 min in de wacht gestaan en nadat er eindelijk werd opgenomen werd ik geholpen door een indier die heel slecht te verstaan was. Nadat ik er 5 minuut over heb gedaan om uit te leggen wat het probleem was en mijn gegevens door te geven, werd mij verteld dat hij ging kijken. 10 minuut later kreeg ik te horen dat zij het probleem niet hebben kunnen vinden en vanaf toen kon hij mij niet meer verstaan (ik heb alles geprobeerd, maar ik denk dat hij mij gemute had). Hij heeft toen gewoon opgehangen en ik ben geen stap verder.
Daarom vraag ik ook hoe kan ik het beste dit bedrijf bereiken om een nieuwe vouchercode te krijgen. Daarnaast vroeg ik mij ook af waar ik het best een klacht kan indienen over de pearson customer service. Via hun website werkt het niet omdat die een formulier hanteren die niet over de customer service gaat.
Daarom vraag ik ook hoe kan ik het beste dit bedrijf bereiken om een nieuwe vouchercode te krijgen. Daarnaast vroeg ik mij ook af waar ik het best een klacht kan indienen over de pearson customer service. Via hun website werkt het niet omdat die een formulier hanteren die niet over de customer service gaat.