Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenna
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-08 16:54
Afgelopen vrijdag wilde ik tentamen afleggen voor Splunk in een testcentrum in Zwolle (ITPH). Door een storing die niet verholpen kon worden, heb ik het tentamen niet kunnen afleggen. Nu zou ik een een mail moeten ontvangen van ITPH met een case code en dan zou ik moeten bellen om een nieuwe voucher te krijgen. Ik heb geprobeerd te bellen, maar heb in eerst instantie 40 min in de wacht gestaan en nadat er eindelijk werd opgenomen werd ik geholpen door een indier die heel slecht te verstaan was. Nadat ik er 5 minuut over heb gedaan om uit te leggen wat het probleem was en mijn gegevens door te geven, werd mij verteld dat hij ging kijken. 10 minuut later kreeg ik te horen dat zij het probleem niet hebben kunnen vinden en vanaf toen kon hij mij niet meer verstaan (ik heb alles geprobeerd, maar ik denk dat hij mij gemute had). Hij heeft toen gewoon opgehangen en ik ben geen stap verder.

Daarom vraag ik ook hoe kan ik het beste dit bedrijf bereiken om een nieuwe vouchercode te krijgen. Daarnaast vroeg ik mij ook af waar ik het best een klacht kan indienen over de pearson customer service. Via hun website werkt het niet omdat die een formulier hanteren die niet over de customer service gaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Opnieuw Pearson bellen, of per mail/contact formulier.
Een andere ingang heb je niet. Al zou je de examenlocatie kunnen bellen. Die hebben mogelijk het nummer van een direct contact persoon.

[ Voor 67% gewijzigd door frickY op 10-12-2019 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid: met wel bedrijf heb je nu gebeld hierover, Pearson of ITPH? En heb je deze mail ook daadwerkelijk ontvangen?

Als de oorspronkelijke van Pearson Vue was zou ik direct contact opnemen met hun. Zij zouden in principe moeten kunnen zien dat jij nooit je examen hebt kunnen inleveren/dat het is afgebroken. De software in het test-center is immers van hun. Wat was het advies van het testcentrum in Zwolle hierin overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Uiteindelijk heb je (of jouw werk) een dienst afgenomen van Pearson. Je hoeft dan in principe enkel contact op te nemen met Pearson (met hen heb je de overeenkomst ook immers) en zij dienen de rest te regelen.

Neem dus opnieuw contact op met Pearson en zet ze aan het werk waarvoor je ze betaald hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenna
Ik heb Pearson Vue gebeld, net vanmiddag gemaild en nu net ook op FB benaderd. Via de telefoon heb ik het bovenstaande verhaal ervaren.

Voor de duidelijkheid: Ik heb in het ITPH facility center in zwolle het tentamen afgenomen, dat via Pearson Vue - Splunk gaat. Mijn account vermeld ook dat het een delivery failure is, dit is echter niet wat de man zei aan de telefoon. Hij kon helemaal niks verkeerds ontdekken. Het advies van het testcentrum is dat ik maar naar pearson moest bellen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit heeft wat met Programming te maken :?

PRG >> AZ

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

En schopje naar PFSL.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenna
@RobIII Sort of wel, Pearson verzorgt onder andere examens voor veel programmeertalen. Daarom hoop ik de doelgroep te bereiken die weten wat pearson is.

Even een update: Ik geen berichten van mail/fb/ITPH en ben ondertussen weer aan het bellen. Maar word na 32 min gewoon weer opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Fenna schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:11:
@RobIII Sort of wel, Pearson verzorgt onder andere examens voor veel programmeertalen.
Maar nog steeds heeft je vraag niets met programmeren te maken ;) (Zie ook Waar hoort mijn topic?)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1