Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik heb wel gevonden dat meer mensen er last van hebben, maar geen oplossingen vandaar dit topic.

Ik heb een Honor Band 5 ( Huawei ) gekoppeld aan de eigen app Gezondheid. Deze app heb ik weer gekoppeld aan Google Fit. Nu kloppen de stappen in Gezondheid, maar niet in Google Fit. Ik mis gewoon complete dagen. Ik heb de batterij optimalisatie al uitgezet voor de apps in de hoop dat ze niet afsluiten op de achtergrond ofzo.

De reden dat ik wil dat het klopt is omdat een andere app de gegevens nodig heeft vanuit Google Fit vanwege een beloning die ik daarvoor ontvang. Als ik meerdere dagen per week mis, schiet het 'sparen' niet echt op.

De koppelingen liggen goed, want sommige dagen kloppen wel. Ik heb in Fit ook 'Je activiteiten bijhouden' en 'kaarten voor alle activiteiten opnemen' aan staan. Las dat vooral die eerste belangrijk is. Heb zowel mijn mobiel als mijn tracker elke dag bij, die staan nonstop in verbinding met elkaar. Op het bandje staat ook alles vol open qua instellingen, batterij is nooit leeg geweest en er is altijd WiFi of 4G geweest.

Als iemand het weet, eeuwige dankbaarheid _/-\o_

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9