Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Marie Fredriksson, zangeres van het Zweedse duo Roxette, is op 61-jarige leeftijd overleden. De manager van de zangeres bevestigt dit nieuws aan de Zweedse krant Expressen.

"Met grote droefheid moeten we bekendmaken dat een van onze grootste en meest geliefde artiesten is overleden", luidt de verklaring. De manager laat weten dat de zangeres in de ochtend van maandag 9 december is overleden na een lang ziekbed.

De zangeres kreeg in 2002 te horen dat ze een hersentumor had. Ze werd behandeld en in 2005 verklaarde ze kankervrij te zijn. Roxette ging vanaf 2010 weer optreden, maar in 2016 moest de tour worden afgebroken door gezondheidsproblemen van Fredriksson.
Bron: https://www.nu.nl/muziek/...e-leeftijd-overleden.html

Rust zacht Marie. Heb je een paar keer live mogen zien, toen ging het al niet zo goed meer, maar je stond er wel. Goede herinneringen aan :)

61 jaar....geen leeftijd om te gaan :(

Nog mijn favoriete nummer van hen ook ;(

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 10-12-2019 16:58 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

R.I.P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:55
Damn, dat is wel veel te vroeg. Vond ik altijd zo'n leuke dame om te zien, en zong ook nog lekker.
Bij deze, mijn favo:

[ Voor 21% gewijzigd door Bushie op 10-12-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
@Bushie Vroeg me al af welke het was. Startpost even geupdate...nummer is meer dan toepasselijk nu.
* The Eagle moet even wat traantjes wegpinken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zullen we het netjes houden?

[ Voor 73% gewijzigd door Microkid op 10-12-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaloers of zo? Of gewoon een gebrek aan respect? :|

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 10-12-2019 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Denk het laatste. Ze heeft 17 jaar lang tegen kanker gestreden. Dat respect verdient ze zeker.

Voor de liefhebber, officiele persbericht: https://mailchi.mp/f61cce...ksson-har-avlidit-5692205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:55
Pfff was dat al weer 17 jaar gaande? Zo lang vechten en als nog veel te vroeg kopje onder gaan, triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Wat een gemis. Ik draai haar muziek wekelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:47
Damn, echt balen. Tot mijn 15e was ik fan van Roxette en zelfs lid geweest van de Nederlandse Roxette fanclub. Ik kreeg jaarlijks meerdere keren het fanclub blad binnen (wat niets anders was als enkele A4tjes bij elkaar gebonden. Dit was nog in het pre internet tijdperk. Helaas nooit een concert van hen kunnen zien helaas. En nu is ze er niet meer. RIP Marie.
Pagina: 1