"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Wij willen aan onze MegaFlush beginnen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Kunnen we niet een paar van die shirts in Amerika slijten ???
Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
Verwijderd
What are the oddsOp woensdag 01 augustus 2001 21:00 schreef Flapmo het volgende:
oja iemand van AT sprak me aan toen ik shirt aan had van DPC
The odds are 1 in 607 that we will wrap this thingOp donderdag 02 augustus 2001 05:41 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
What are the odds
up in the next 24 hours.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Op donderdag 02 augustus 2001 07:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
The odds are 1 in 607 that we will wrap this thing
up in the next 24 hours.
Jij was er op vakantie, die* Zephyer is eigenlijk wel jaloers op deIk moest betalen om in Kos te zijn, hij niet....
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
* CoNNaiZ was maandje terug ook in Kos en alle internetcafees daarzo waren aan het SETI-en onder KOS-OnlineOp donderdag 02 augustus 2001 12:08 schreef zephyer het volgende:
Ben net een weekie terug uit KOS STAD.
Heb daar ff snel 1 pc'tje kennis laten maken met een koe
Die graast nu lekker door terwijl ik wederom in NL zit.
* Zephyer is eigenlijk wel jaloers op deIk moest betalen om in Kos te zijn, hij niet....
ik ben weer thuis mensen.
Die AT-er die me aansprak ben ik niet meer tegengekomen en ben vergeten zijn nickname te vragen :(
vakantie was verder lekker man, maarja, kga maffen ben moe
Verwijderd
YAIK * Wimmel zoekt terstond dekking onder de tafelOp donderdag 02 augustus 2001 23:20 schreef Flapmo het volgende:
Jaja,
ik ben weer thuis mensen.
Welcome back!
Ik heb hard moeten werken om er te komenOp donderdag 02 augustus 2001 12:46 schreef je_oen het volgende:
[..]
Jij was er op vakantie, diemoet hard werken. Makkelijke keus lijkt me (-;
Hmm, nix tegen gekomen...nu iig een DPC RC5Op donderdag 02 augustus 2001 13:15 schreef CoNNaiZ het volgende:
[..]
* CoNNaiZ was maandje terug ook in Kos en alle internetcafees daarzo waren aan het SETI-en onder KOS-Online
In de vakantie dagen lijkt DPC wel een virus dat in europa snel verspreid tijdens de vakanties, alle Pc's zijn ermee "bezet"...