Win98 login probleem

Pagina: 1
Acties:

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Mijn netwerk is aangelegd tussen mij en mijn vaders (ik heb 98se en mijn vader 98)computer. Printer staat bij hem internet verbinding is bij mij, ik heb de printer gedeeld en met Tweak ui alle 2 de computers op auto inloggen gezet alleen bij mijn vadert pakt hij het niet (nu weet ik dat er een bug in 98 zit dat als je printer deelt dat het niet meer wil inloggen).
Ik heb al geprobeerd bij mijn vader naar windows aanmelding te zetten maar geen resultaat, is hier een fix voor zoja waar???

Thnx in advance

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

vertel mij eens waarom je op win98 in zou willen loggen..

Mijn iRacing profiel

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Als je een printer (bestands en printerdeling) wilt delen, dan moet jij, en de pc's die daaraan willen connecten aanmelden op het microsoft netwerk.
Dus primaire logon "Microsoft network"
Anders krijg je nooit verbinding.
Dus je moet wel degelijk "bekend zijn" op het netwerk, en daar moet je voor aanmelden.
Ok, je login en password kunnen leeg zijn, en dan logd windhoos automatistisch in..maar toch.
ALs je er echter problemen mee hebt is het wel aan te raden om alle *.pwl bestanden te wissen, en dat gerotzooi emt tweakUI ff uit te zetten.
kijken of het dan wel weer werkt. en dan pas met TweakUi gaan kloten.

Succes..
CyberJ

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Auto-login werkt alleen met windows logon.

Who is John Galt?

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Auto-Login werkt ook met mikkiesoft network hoor...

Had dat als handigheid bij mijn ouders ingesteld toen ze nog via mijn nt-servertje moesten internetten en dus moesten aanloggen ..
Zij vonden het onhandig om elke keer op ENTER te moeten drukken.
Enige nadeel is dat je gebruikersnaam & password uit de registry zijn te lezen.

Als je geen server hebt staan zou ik gewoon adviseren om je clients op Windows-Logon te zetten en je sharing met passworden ipv user-access.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een goeie (en vooral beschaafde, niet schreeuwerige) topictitel wordt erg gewaardeerd.
Bovendien krijg je dan vaak meer (nuttige) reacties.
Bij deze voor je aangepast, volgende keer even zelf doen svp *D
Pagina: 1