Ho! Ho! Ho! De December Prijzen Parade komt eraan, met mooie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:00

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
plan: Ho! Ho! Ho! De December Prijzen Parade komt eraan, met mooie prijzen!

@Tweakers Partners
Naar aanleiding van de onderstaande vragen, een verbetering van de tekst:
maddog4004 in 'plan: Ho! Ho! Ho! De December Prijzen Parade komt eraan, met m...
EasyBoarder in 'plan: Ho! Ho! Ho! De December Prijzen Parade komt eraan, met ...
Anonymoussaurus in 'plan: Ho! Ho! Ho! De December Prijzen Parade komt eraan, met ...

Zo doe je mee

Meedoen is kinderlijk eenvoudig. Heb je nog geen account? Maak er dan vandaag nog één aan, want anders kun je niet deelnemen. Als je een account hebt, log dan in, ga (vanaf 11 december) naar het artikel van de dag en vul daar de poll in. Hierdoor doe je automatisch mee met de December Prijzen Parade. Zo simpel is het!

There, I fixed it for you.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
Hey Kiswum, topper dat je met feedback komt. Het staat al duidelijk in de tekst, maar ik zal dit ook nog eens benoemen zodat het nog duidelijker is.

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 20:10
Ik zet het even bij dit topic erbij, maar vandaag staat de eerste actie er:
plan: December Prijzen Parade 2019 - Dag 1: Win een Fujifilm X-T100 zilver

Echter, en ja het kan aan mij liggen, maar de poll lijkt niet te werken. Ik kan klikken wat ik wil, er gebeurt niets. Dit heb ik getest op mijn laptop (Win10) met Chrome, zowel met plugins aan en uit (UBlock en PrivacyBadger zouden het kunnen verstoren), op Edge (zonder iets van plugins) en in Chrome op mijn Android phone. Overal hetzelfde resultaat: er gebeurt niets. Ook al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, ook hier geen verschil.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT