Share and Enjoy!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wow, brainfart. ThanksDirk schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:31:
Laat ik dit topic even in het juiste subforum neerzetten.
V&A Feedback => Pricewatch
Share and Enjoy!
            Is dat niet wat het huidige "Cache" filter al doet?
Kies vanaf 32MB.
                    Kies vanaf 32MB.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Dat is een SLC cache vermoed ik, ik zoek specifiek een DRAM cacheJuup schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:39:
Is dat niet wat het huidige "Cache" filter al doet?
Kies vanaf 32MB.
Share and Enjoy!
            Is hier toevallig naar gekeken? Een ja of een nee is allebei goed, maar een antwoord zou ik op prijs stellen 

Share and Enjoy!
            Sorry, nog niet.
Ik probeer er vanmiddag even naar te kijken
            Ik probeer er vanmiddag even naar te kijken
            Ik heb er nog even naar gekeken maar helaas kunnen we dit niet beter weergeven. Zelden wordt aangegeven of het om Dram-cache gaat of SLC-cache gaat. De spec wordt nu dus voor het cache gebruikt , ongeacht welke variant (als we dat dus al weten... )
Mocht dit ooit goed worden gespecificeerd bij de fabrikanten (en onze dataleverancier) dan kunnen we het doen maar nu dus niet,
            Mocht dit ooit goed worden gespecificeerd bij de fabrikanten (en onze dataleverancier) dan kunnen we het doen maar nu dus niet,

Pagina: 1