[bug] Artikel op frontpage niet te openen.

Pagina: 1
Acties:

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Topicstarter
Als ik dit artikel op de frontpage probeer te openen krijg ik een "too many redirects" error en geeft mijn browser (Safari op macOS) het op.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Hmm, bij mij doet ie het wel in Chrome op Windows 10, maar er komt wel heel even kort een Chrome error scherm in beeld, waarna de pagina toch nog verschijnt. Er is wel iets geks met dat artikel

Home Assistant configuratie

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik krijg daar zelfs een blokkade vanuit Tweakers (in Firefox op Win10):
Sorry, je gaat even iets te snel

Het komt geregeld voor dat vanaf een IP veel pageviews naar Tweakers.net worden gestuurd, meer dan gebruikelijk - zelfs voor hele grote organisaties zoals KPN, de Belastingdienst en de diverse ministeries. Om onszelf te behoeden tegen (verdere) overlast houden we deze request tegen.
[...]
meld daarbij ook jouw IP: *** en deze string: 11:45:20-12345B.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Ik kreeg die uiteindelijk ook, maar dat kwam omdat ik een screenshot van de error pagina wilde maken, en elke keer te laat was. En daardoor dus een keer of 10 achter elkaar dat artikel geopend had om een nieuwe poging te doen.

Inmiddels heb ik dat maar opgegeven ;)

Home Assistant configuratie

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

TheFes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:46:
Hmm, bij mij doet ie het wel in Chrome op Windows 10, maar er komt wel heel even kort een Chrome error scherm in beeld, waarna de pagina toch nog verschijnt. Er is wel iets geks met dat artikel
Same here inderdaad in chrome.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 21:23

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ik zie inderdaad ook heel snel een foutmelding (Chrome): ERR_TO_MANY_REDIRECTS

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

TheFes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:48:
Ik kreeg die uiteindelijk ook, maar dat kwam omdat ik een screenshot van de error pagina wilde maken, en elke keer te laat was. En daardoor dus een keer of 10 achter elkaar dat artikel geopend had om een nieuwe poging te doen.

Inmiddels heb ik dat maar opgegeven ;)
In firefox krijg ik die blokkade gewoon elke keer dat ik die pagina bezoek. Ik gok dat Chrome wat eerder de brui er aan geeft door de redirects, terwijl firefox het wat langer blijft proberen en daardoor de rate limiting triggert.

@Kees enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

screenshot met de network debugger van firefox open:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YcqfOJX222sTY3tRtoTsZGuN/full.png
>90 requests die in 301 resulteren en dan kickt de rate limiter in.

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 10-12-2019 12:02 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of het is opgelost, of het gebeurt op een enkele server (of juist niet). Ik kan 'm gewoon openen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• AW_Bos
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ligt het aan mij of ik het opgelost? Ik merk niks?
Als ik zo lees is het wel merkwaardig :P

[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 10-12-2019 12:02 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Lijkt nu inderdaad opgelost.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zo te zien ging er even iets mis met een cache, die had voor zowel 'remaster' als 'remasters' een redirect opgeslagen naar de andere url. Dus 'remaster' -> 'remasters' -> 'remaster' -> 'remasters' -> 'remaster' etc.

Maar dat had helemaal niet gecached mogen worden, dus dat heb ik bij deze ook opgelost.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1