Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Sorry, je gaat even iets te snel
Het komt geregeld voor dat vanaf een IP veel pageviews naar Tweakers.net worden gestuurd, meer dan gebruikelijk - zelfs voor hele grote organisaties zoals KPN, de Belastingdienst en de diverse ministeries. Om onszelf te behoeden tegen (verdere) overlast houden we deze request tegen.
[...]
meld daarbij ook jouw IP: *** en deze string: 11:45:20-12345B.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Inmiddels heb ik dat maar opgegeven
Same here inderdaad in chrome.TheFes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:46:
Hmm, bij mij doet ie het wel in Chrome op Windows 10, maar er komt wel heel even kort een Chrome error scherm in beeld, waarna de pagina toch nog verschijnt. Er is wel iets geks met dat artikel
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
In firefox krijg ik die blokkade gewoon elke keer dat ik die pagina bezoek. Ik gok dat Chrome wat eerder de brui er aan geeft door de redirects, terwijl firefox het wat langer blijft proberen en daardoor de rate limiting triggert.TheFes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:48:
Ik kreeg die uiteindelijk ook, maar dat kwam omdat ik een screenshot van de error pagina wilde maken, en elke keer te laat was. En daardoor dus een keer of 10 achter elkaar dat artikel geopend had om een nieuwe poging te doen.
Inmiddels heb ik dat maar opgegeven
@Kees enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
screenshot met de network debugger van firefox open:

>90 requests die in 301 resulteren en dan kickt de rate limiter in.
[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 10-12-2019 12:02 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Als ik zo lees is het wel merkwaardig
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 10-12-2019 12:02 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Maar dat had helemaal niet gecached mogen worden, dus dat heb ik bij deze ook opgelost.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan