Ik ben een systeem aan het samenstellen voor 2 tieners. Beide krijgen dezelfde pc.
Maar ik twijfel tussen deze 2.
I5 9600k en rtx 2070
I7 9700k en rtx 2060
Ik wissel deze 2 componenten om toch de prijs ongeveer hetzelfde te houden.
De rest van het systeem is een Evo 970,16gb ram.
De schermen dat ze willen zou ongeveer een aoc 75hz monitor zijn.
Welke is van deze setup de betere keuze?
De mama wil dat de pc lang gaat meegaan uiteraard aangezien dit toch al een mooie kost is om 2x aan te kopen.
Dus goed toekomstgericht zijn ook.
Ik denk dat de i5 beter gaat presteren in samenwerking met de 2070.
De pc gaat voor 80% gebruikt worden voor games. Anders is het voor simpele schooltaken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?
1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 9600k rtx 2070
I7 9700k rtx 2060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, de kinderen die de pc willen praten maar van een I7. Maar de pc telt...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Maar ik twijfel tussen deze 2.
I5 9600k en rtx 2070
I7 9700k en rtx 2060
Ik wissel deze 2 componenten om toch de prijs ongeveer hetzelfde te houden.
De rest van het systeem is een Evo 970,16gb ram.
De schermen dat ze willen zou ongeveer een aoc 75hz monitor zijn.
Welke is van deze setup de betere keuze?
De mama wil dat de pc lang gaat meegaan uiteraard aangezien dit toch al een mooie kost is om 2x aan te kopen.
Dus goed toekomstgericht zijn ook.
Ik denk dat de i5 beter gaat presteren in samenwerking met de 2070.
De pc gaat voor 80% gebruikt worden voor games. Anders is het voor simpele schooltaken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?
1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 9600k rtx 2070
I7 9700k rtx 2060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, de kinderen die de pc willen praten maar van een I7. Maar de pc telt...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
[ Voor 47% gewijzigd door c4coupe op 10-12-2019 12:28 ]