Ik heb iets meer dan 2 jaar geleden een nieuwe Remeha Tzerra CV ketel (CW4 dacht ik) laten plaatsen door het bedrijf Warmland. Dit is prima bevallen. Bij de CV ketel moest ik een onderhoudscontract afsluiten anders werd de ketel duurder. Dat leek toen een prima deal: 3.95 per maand waarvoor ik o.a. iedere 2 jaar een onderhoudsbeurt kreeg.
Nu kreeg ik onlangs een brief waarin een prijsverhoging naar 5,74 per maand wordt aangekondigd. Een prijs verhoging van 36%. Nogal fiks lijkt me.
Dit zit in de deal:
Elke 2 jaar onderhoud en keuring
24/7 service
Nooit voorrijdkosten
Nooit arbeidsloon
Alleen de eerste 2 jaar gratis onderdelen
Wat vinden jullie van deze prijs?
Zou ik er beter aan doen het contract te beëindigen en zelf de service beurten gaan betalen?
Ik ben van plan wat rond te gaan bellen maar ik dacht laat ik eerst eens hier vragen naar wat ervaringen. Bij voorbaat dank.
Nu kreeg ik onlangs een brief waarin een prijsverhoging naar 5,74 per maand wordt aangekondigd. Een prijs verhoging van 36%. Nogal fiks lijkt me.
Dit zit in de deal:
Elke 2 jaar onderhoud en keuring
24/7 service
Nooit voorrijdkosten
Nooit arbeidsloon
Alleen de eerste 2 jaar gratis onderdelen
Wat vinden jullie van deze prijs?
Zou ik er beter aan doen het contract te beëindigen en zelf de service beurten gaan betalen?
Ik ben van plan wat rond te gaan bellen maar ik dacht laat ik eerst eens hier vragen naar wat ervaringen. Bij voorbaat dank.