Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc gaat mijn huidige pc van 6 jaar vervangen, het doel met deze pc is vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs €1300 tot max €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niks eigenlijk, alleen rand apparatuur zoals muis, toetsenbord en beeldscherm gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enige waar ik nog over denk is een 2e scherm, mijn huidige scherm is een BenQ van 29 inch. Ik zat eraan te denken om een 27 inch beeldscherm nog erbij aan te schaffen, maar heb geen idee welk beeldscherm goed is voor deze nieuwe build pc,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur, maar wil wel kwaliteit hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige eis is dat de pc niet teveel geluid mag maken, maar helemaal stil is ook weer niet nodig, voor +€50-€75 meer als de pc dan een stuk stiller is dan vind ik dit zeker waard
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf niet veel verstand van zelf pc bouwen of dat deze componenten goed met elkaar werken, ik laat deze pc ook assembleren bij de bekende online shop. wat er nog niet bij zit in deze prijs is dus nog nieuwe windows installatie+assemblage+bios update (deze prijs komt nog bovenop de prijs van €1300-€1400 maar dat beïnvloed niet het uiteindelijke prijs.
Wat ik vooral benieuwd ben is of dat deze nieuwe systeem goed zal werken.
Hierbij de componenten:
Deze pc gaat mijn huidige pc van 6 jaar vervangen, het doel met deze pc is vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs €1300 tot max €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niks eigenlijk, alleen rand apparatuur zoals muis, toetsenbord en beeldscherm gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enige waar ik nog over denk is een 2e scherm, mijn huidige scherm is een BenQ van 29 inch. Ik zat eraan te denken om een 27 inch beeldscherm nog erbij aan te schaffen, maar heb geen idee welk beeldscherm goed is voor deze nieuwe build pc,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur, maar wil wel kwaliteit hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige eis is dat de pc niet teveel geluid mag maken, maar helemaal stil is ook weer niet nodig, voor +€50-€75 meer als de pc dan een stuk stiller is dan vind ik dit zeker waard
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf niet veel verstand van zelf pc bouwen of dat deze componenten goed met elkaar werken, ik laat deze pc ook assembleren bij de bekende online shop. wat er nog niet bij zit in deze prijs is dus nog nieuwe windows installatie+assemblage+bios update (deze prijs komt nog bovenop de prijs van €1300-€1400 maar dat beïnvloed niet het uiteindelijke prijs.
Wat ik vooral benieuwd ben is of dat deze nieuwe systeem goed zal werken.
Hierbij de componenten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,90 | € 444,90 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 68,39 | € 68,39 |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake Commander C 35 | € 97,06 | € 97,06 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 71,70 | € 71,70 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 107,81 | € 107,81 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 144,90 | € 144,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.269,62 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 09-12-2019 21:02 ]
nothing stops this train