[Stack] Free 1TB account tergend sloom.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.421 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Sinds een week of 2 merk ik dat mijn gratis 1TB Stack account gewoon tergend traag is, bijna onwerkbaar. Het was altijd al behelpen via WebDav, dat tot daar aan toe, het was gratis, dus ja...

Maar ben ik de enige die dit probleem ervaart ? Minstens 2 collega's/vrienden ondervinden het namelijk ook.

Momenteel probeer ik een (extra) backup te syncen en hij loopt weer op amper 20KB/sec, om straks gewoon vast te hangen. En nee, het ligt niet aan mijn tools, want ik sync ook met andere cloud accounts en daar werkt alles zoals het al lang werkt, namelijk gewoon goed.

Het is niet alleen dat, zelfs op de Android app, welke ik gebruik om op mijn phone soms bepaalde data te bereiken, gaat ook tergend langzaam om de laatste dagen hoe langer hoe meer de app gewoon te laten vasthangen...

Het is pure speculatie, maar mijn eerste indruk is dat men precies een tijdje die gratis accounts gegeven heeft en het de gebruikers nu beetje beu aan het maken is in een poging ze te laten overstappen naar een betalende versie. Ik krijg de laatste weken immers vrij veel reclame voor hun normale versies...

Nog mensen met de gratis accounts die hun ervaring willen delen ? Want als het probleem algemeen lijkt dan kijk ik simpelweg uit naar een extra betalende oplossing, maar dan elders, niet bij een bedrijf die lokt met gratis accounts om ze dan langzaam de keel toe te knijpen, dat vind ik best irritant... :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07 09:54
Heb je al contact opgenomen met de support afdeling van TransIP? Hun support is echt heel erg goed, en ze zullen dus vast ook wel naar een oplossing zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:42
Ik gebruik ook het gratis account met de bij geleverde windows en andriod software, maar bij mij loopt het allemaal prima. snelheid is ook goed.

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Rik. schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:00:
Heb je al contact opgenomen met de support afdeling van TransIP? Hun support is echt heel erg goed, en ze zullen dus vast ook wel naar een oplossing zoeken.
Oplossing lijkt er nog niet snel te komen.. Nu zit ik al zover dat inloggen niet meer gaat en het ligt niet aan mij, maar de support probeert alles af te schuiven...

'interne serverfout' bij het proberen inloggen.. Sorry geen tijd en zin om screenshots ergens online te zetten om hier te kunnen linken.. Al jaren een probleem hier om snel een image toe te voegen...

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 23:56
Net even gekeken, maar ik upload hier gewoon bestanden met circa 7 MB/sec.
Denk toch dat het aan je tools ligt, ondanks je op voorhand al zegt van niet.

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07 09:54
680x0 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:27:
[...]

Oplossing lijkt er nog niet snel te komen.. Nu zit ik al zover dat inloggen niet meer gaat en het ligt niet aan mij, maar de support probeert alles af te schuiven...

'interne serverfout' bij het proberen inloggen.. Sorry geen tijd en zin om screenshots ergens online te zetten om hier te kunnen linken.. Al jaren een probleem hier om snel een image toe te voegen...
Wat voor reacties krijg je dan van de support?

Ik verwacht eigenlijk dat het toch ergens in één van jouw systemen zit. Het kan wel zo zijn dat je naar andere locaties erg snel kunt uploaden maar wellicht dat de connectie vanaf jouw locatie met de locatie van de Stack server enorm traag is? Firewall? O.i.d.

• ehvc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-04 18:59
Hier werkt het ook na behoren.
Rond de 6 a 7 MB/sec.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:24

nelizmastr

Goed wies kapot

Hier geen problemen. Gisteren nog een NAS sync laten lopen naar stack van enkele tientallen gigabytes. Niks aan het handje.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
680x0 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:27:
Tja met zo'n instelling gaan we er zelf ook geen moeite meer in stoppen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.