Webhoster met: cronjobs, php composer, ssh access db

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335465

Topicstarter
Hey,

Ik host momenteel een website bij one.com. En telkens als ik iets geavanceerd vraag zeggen ze 'nee, dat kunnen we niet'. Er is ook geen 'geavanceerd' pakket te krijgen. Ik ben dus op zoek naar een hoster die omkan met geavanceerde vragen: bijv: cronjobs, ssh access to database, php composer. Ik wil echter geen VPS zelf opzetten... of is dit noodzakelijk eens je serieuze websites bouwt?

De website toont luchtkwaliteitmetingen van 50 sensors. De database gaat zodanig groeien dat ik aparte dataserver zal hebben, met om de 5min een push van gemiddelden van sensor metingen naar de website.

dankjewel,
Koen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 335465 op 09-12-2019 16:58 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 335465 op 16-12-2019 12:27)

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:33
Zelf zit ik bij mijn.host. Hier heb ik zeer goede ervaringen mee.
Ik maak daar ook gebruik van cronjobs, composer en ssh. Dus daarvan weet ik dat het inbegrepen zit. Vaak als je het even aan ze vraagt kunnen ze snel duidelijkheid geven over bepaalde geavanceerde features.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:33
Zelf zit ik bij mijn.host. Hier heb ik zeer goede ervaringen mee.
Ik maak daar ook gebruik van cronjobs, composer en ssh. Dus daarvan weet ik dat het inbegrepen zit. Vaak als je het even aan ze vraagt kunnen ze snel duidelijkheid geven over bepaalde geavanceerde features.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
@Anoniem: 335465 wat zegt google? Watn heb je zelf al gevonden? Je wil zelf van alles er mee doen, maar neemt niet even de moeite om duideijk te maken wat je zelf al hebt gedaan..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor €6 per maand kan je al een VPS hebben.
Wat is je werkelijke probleem dan?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

PHP Composer, en SSH draait niet echt vaak op een shared hosting.
Maar wat is er mis met een VPS? Je hebt er meer betrouwbaarheid in, het gebruikt zijn eigen resources, en je kan het zelf optimaliseren.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 09:01

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Als je geen zin hebt in het operationele zou je eventueel kunnen kijken naar Web Apps van Azure.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335465

Topicstarter
@dbzokphp bedankt voor de tip!

@DJMaze welke VPS raad je dan aan?

@corset bedankt, ik overweeg VPS maar weet niet of ik de tijd heb om dit te onderhouden. Dus een advanced webhosting heeft mijn voorkeur.

@corset ik ben te dom om te googlen, mijn excuses dat ik anderen hun ervaringen vraag en dit niet kan vinden in het bos aan valse vergelijkende websites voor web hosting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geen, want dat hangt van jouw wensen/eisen af.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Pagina: 1