Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GhostBusters 3: Afterlife.

Pagina: 1
Acties:

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:47
Vandaag is de trailer uitgekomen van de nieuwe GhostBusters film genaamd Afterlife.
YouTube: GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE - Official Trailer (HD)

Deze film is een direct vervolg op deel 2 waarmee ze zeer effectief de film uit 2016 uit de annalen hengelen.
De film is geschreven door Jason Reitman, zoon van Ivan Reitman. De man die de eerste twee GhostBusters films regisseerde.
Bijna de gehele oude cast van de originele films komt terug: Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson, Sigourney Weaver en Annie Potts.

9 juli 2020 in de bioscoop in Nederland.

Poster:

ShellGhost wijzigde deze reactie 09-12-2019 16:40 (22%)

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:58
Ziet er nu al beter uit dan de Ghostbusters met de 4 dames in de hoofdrol. Wel jammer dat ze nu de dames inruilen voor 4 kinderen.

Ben wel benieuwd naar de film.

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

SeatRider

Wait, wut?

Episch dat de ECTO-1 terug is 😎

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Van wat ik begrepen heb, is de gunnerseat van een van de Ectro-1 toys. En de mijn heeft de naam van de leider van de Cult of Gozer, als ik me het nog goed herinner. :)

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 10-12-2019 01:37 (4%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Dus van vrouwe naar kinderen? Ofwel gewoon een Stranger Things, maar dan met de Ghostbusters logo der op geplakt?

Next!

• ShellGhost
Illegal_Alien schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 01:28:
Van wat ik begrepen heb, is de gunnerseat van een van de Ectro-1 toys. En de mijn heeft de naam van de leider van de Cult of Gozer, als ik me het nog goed herinner. :)
Dat heb je goed onthouden. :D
https://ghostbusters.fandom.com/wiki/Ivo_Shandor

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 13:58

Spooksel

Spooksel!

Trailer is wel heel cool, maar ik weet nog niet zo heel goed hoe ik me voel over het feit dat een stel kids nu de main cast zijn. Ik heb, gelukkig, die 2016 versie met de vrouwelijke cast nooit gekeken :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09:31
Hoe komt het dat de meeste posters hier een toepasselijke username hebben? @ShellGhost @Illegal_Alien @Ivysaur @Spooksel 👍🏻

Ik kan het niet helpen, maar ik heb de trailer van begin tot eind met een grote grijns bekeken. Ben wel benieuwd naar de hoeveelheid screentime van de originele cast.

• ShellGhost
Jorgen schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:27:
Hoe komt het dat de meeste posters hier een toepasselijke username hebben? @ShellGhost @Illegal_Alien @Ivysaur @Spooksel 👍🏻

Ik kan het niet helpen, maar ik heb de trailer van begin tot eind met een grote grijns bekeken. Ben wel benieuwd naar de hoeveelheid screentime van de originele cast.
Ik mijn geval puur maar wel leuk toeval. :D

Die grote grijns had ik ook.
Er ligt nu alleen wel behoorlijk wat druk op de makers gezien de eerdere "flop" en dat deze deel 3 noemen.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 14:14

steveman

"Be curious"

Petrischaaltjes met "spores, molds and fungus" :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:10
Spooksel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:20:
Trailer is wel heel cool, maar ik weet nog niet zo heel goed hoe ik me voel over het feit dat een stel kids nu de main cast zijn. Ik heb, gelukkig, die 2016 versie met de vrouwelijke cast nooit gekeken :D
Ligt eraan of het van die typische "domme" kinderen zijn of gewoon kids. Zo als ze in bijvoorbeeld IT (origineel en remake) en Stranger Things kinderen weten te plaatsen vind ik helemaal niet verkeerd.

Zoals de kinderen in series plaatsen als The Walking Dead of The Strain is ronduit belachelijk en super frustrerend.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 27-01 14:04

Heroic_Nonsense

Photorealistic Muppet

Ivysaur schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 01:56:
Dus van vrouwe naar kinderen? Ofwel gewoon een Stranger Things, maar dan met de Ghostbusters logo der op geplakt?

Next!
Dat Finn Wolfhard in zowel Stranger Things als GB:Afterlife speelt, draagt wel bij aan dat gevoel. Maar ik geef de film het voordeel van de twijfel. Voor Wolfhard pleit dat hij een goede acteur is. En zo te zien wordt er met respect omgegaan met de franchise. Oh, en de leraar is Paul Rudd (Ant-Man of, voor de niet-Marvel-fans, Mike-het-vriendje-van-Phoebe uit Friends).

Deze film is in ieder geval canon: dat jongetje met de bril is zo te zien Egon's zoon kleinzoon en we weten al dat de originele cast in hun rollen terugkomt in deze film. In de "all girl Ghostbusters" had de originele cast weliswaar cameorollen, maar niet als de karakters die ze in GB1 en 2 speelden.

offtopic:
@ShellGhost I see Jayce, I upvote. ;)

Heroic_Nonsense wijzigde deze reactie 10-12-2019 14:31 (1%)
Reden: jongetje is de kleinzoon van Egon, niet de zoon

Such Heroic Nonsense

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Seroczynski schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:02:
Zoals de kinderen in series plaatsen als The Walking Dead of The Strain is ronduit belachelijk en super frustrerend.
(Dat is een mening, geen feit)

Ik kan me daar persoonlijk niet aan ergeren en het was er niet eens opgekomen eigenlijk.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 27-01 14:04

Heroic_Nonsense

Photorealistic Muppet

Hmm, blijkbaar is het jongetje niet de zoon, maar de kleinzoon van Egon Spengler (aldus Wikipedia). Het gaat om de dochter van Egon en haar kinderen die een stuk land erven van Egon (die dus is overleden).

BTW: ik lees dat de film in delen van Europa als Ghostbusters 3 in de bioscoop komt. Stiekem hoop ik dat dat ook in Nederland zo is, en dat er op het hoesje van de bluray straks een spookje staat dat drie vingers opsteekt :)

Such Heroic Nonsense

• john_ven24
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-01 15:18
De comments onder de youtube trailer zijn echt geweldig haha.

SH|T Happens

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 13:58

Spooksel

Spooksel!

BOOK STACK :P

Spores, Fungii and Molds! \o/

Spooksel wijzigde deze reactie 10-12-2019 14:46 (33%)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:56

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:20:
[...]

Oh, en de leraar is Paul Rudd (Ant-Man of, voor de niet-Marvel-fans, Mike-het-vriendje-van-Phoebe uit Friends).
Hij had overigens in de zomer al een filmpje geplaatst dat hij zou meespelen mochten mensen dat gemist hebben;

Wat ik wel jammer vind is dat het zich op het platteland afspeelt, althans zo doet de trailer overkomen. Hopelijk komen ze uiteindelijk wel weer terug in New York, maar dat zullen ze waarschijnlijk wel voor het einde van de film bewaren 8)

En hoewel Finn Wolfhard en Mckenna Grace goede (kind)acteurs zijn hoop ik niet dat zij de nieuwe Ghostbusters worden. Dan liever een team met Paul Rudd, Carrie Coon, Bokeem Woodbine en Oliver Cooper.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:06
steveman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:57:
Petrischaaltjes met "spores, molds and fungus" :)
schaaltjes met schimmel dus :P

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 14:14

steveman

"Be curious"

FastFred schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:04:
[...]

schaaltjes met schimmel dus :P
...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
Ugghh weer McKenna Grace, nee deze skip ik weer net zo hard zoals de 2016 versie.
Heel jammer dat ze voor deze dingen zoals kinderen en het platteland hebben gekozen.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• KatirZan
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:48

KatirZan

Wandelende orgaanzak

s0kkie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:09:
Ugghh weer McKenna Grace, nee deze skip ik weer net zo hard zoals de 2016 versie.
Heel jammer dat ze voor deze dingen zoals kinderen en het platteland hebben gekozen.
Voordeel van de twijfel? De trailer is in ieder geval zeer goed opgezet (beter dan de 2016 versie) en het is tegenwoordig "hip" om de wat slimmere kinderen terug te laten komen in films en series.

Daarnaast is de lead een goede kindacteur, in ST vind ik hem prima acteren!

Wabbawabbawabbawabba

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
KatirZan schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:29:
[...]

Voordeel van de twijfel? De trailer is in ieder geval zeer goed opgezet (beter dan de 2016 versie) en het is tegenwoordig "hip" om de wat slimmere kinderen terug te laten komen in films en series.

Daarnaast is de lead een goede kindacteur, in ST vind ik hem prima acteren!
Ja hij was zeker sterk in IT en Stranger Things.
Het meisje begint alleen vervelend te worden, ze is tegenwoordig in bijna alle ‘ghost’ films :p
Afterlife (of Legacy in NL) krijgt bij mij alleen de voordeel van de twijfel omdat Akroyd en Murray er in zitten 8)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• ShellGhost
s0kkie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:09:
Het ouderlijk huis staat er en die mijn die een link heeft met deel 1.

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:54

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Ivysaur schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 01:56:

Next!
Ja.. dodelijk als ze slecht acteren of als ze heel onkinderlijk gedrag vertonen. Dat is echt een no-no in mijn 'uncanny valley'. Weet niet of het valt onder uncanny valley begrip maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. We gaan het zien. Het lijkt me dat ze deze reboot zo doen zodat ze nog een paar decennia hebben om andere Ghostbusters films te maken met dezelfde cast mocht het een hit zijn.

Dingen als "Yes, it's true. This man has no dick." grappen kunnen we wel vergeten denk ik.

MrMonkE wijzigde deze reactie 14-12-2019 12:25 (12%)
Reden: splelling enso

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True