Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dagelijks webdevelopment werk. audio productie. Kortom; Gewoon een krachtpatser waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude SSD / HDD schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Advies over multi desktop support
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gering geluid is fijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu deze desktop samengesteld.
Ik blijf het liefste bij Intel. Ik zie een Threadripper niet echt zitten, en word een stuk duurder dan.
Heb denk ik nog een GPU nodig voor 2 monitoren aan te sluiten, en evt een 3de.
Ik denk dat dit een aardig bakbeest is, maar misschien heeft er iemand nog wat suggesties.
Ik zou het liefste nog dit jaar deze bestellen ivm kosten maken eenmanszaak. Ik twijfel om te wachten op de refresh van de Intel processor volgend jaar, maar dan kun je blijven wachten natuurlijk.
De Samsung Evo Plus 1 TB is sinds vandaag ineens 166 ipv 205 bij Coolbue, dus die is direct besteld!
Dagelijks webdevelopment werk. audio productie. Kortom; Gewoon een krachtpatser waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude SSD / HDD schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Advies over multi desktop support
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gering geluid is fijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu deze desktop samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 187,05 | € 187,05 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C18D-32GTZN | € 173,50 | € 173,50 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 99,89 | € 99,89 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 166,- | € 166,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.076,44 | ||
Ik blijf het liefste bij Intel. Ik zie een Threadripper niet echt zitten, en word een stuk duurder dan.
Heb denk ik nog een GPU nodig voor 2 monitoren aan te sluiten, en evt een 3de.
Ik denk dat dit een aardig bakbeest is, maar misschien heeft er iemand nog wat suggesties.
Ik zou het liefste nog dit jaar deze bestellen ivm kosten maken eenmanszaak. Ik twijfel om te wachten op de refresh van de Intel processor volgend jaar, maar dan kun je blijven wachten natuurlijk.
De Samsung Evo Plus 1 TB is sinds vandaag ineens 166 ipv 205 bij Coolbue, dus die is direct besteld!
[ Voor 55% gewijzigd door RMX op 09-12-2019 13:47 ]