Remywils heeft een negatieve beoordeling geplaatst op mijn pagina en wij komen hier via DM niet uit. Hij heeft deze suggererende beoordeling geplaatst, nadat ik 4 dagen niet had gereageerd op zijn bericht. In zijn beoordeling geeft hij sowieso al onterecht 1 ster op de vlakken "aflevering" en "voldoet aan beschrijving", er heeft immers nooit een transactie plaatsgevonden. In de beoordeling suggereert hij dat ik een oplichter zou zijn en dat mensen moeten uitkijken met iets bij mij kopen.
Ik zou graag deze beoordeling laten verwijderen, omdat hij berust op onwaarheden. Jullie kunnen de DM's lezen.
Ik heb bij remywils een 1 ster beoordeling geplaatst, die ster had bij communicatie moeten staan, maar staat per ongeluk bij aflevering. Deze beoordeling berust op de ongeduldige en suggestieve manier van communiceren en omgaan met een mede-Tweaker. Zouden jullie deze ster bij het juiste onderwerp kunnen zetten?
Bij voorbaat dank.
Ik zou graag deze beoordeling laten verwijderen, omdat hij berust op onwaarheden. Jullie kunnen de DM's lezen.
Ik heb bij remywils een 1 ster beoordeling geplaatst, die ster had bij communicatie moeten staan, maar staat per ongeluk bij aflevering. Deze beoordeling berust op de ongeduldige en suggestieve manier van communiceren en omgaan met een mede-Tweaker. Zouden jullie deze ster bij het juiste onderwerp kunnen zetten?
Bij voorbaat dank.