Welk nieuw spel vind jij tof?

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nouw Dune met de ordos en de harkonnen uitgespeeld en zoek nieuw spel wat beetje tof is.
Nog suggesties?
Moet uiteraard mooi zijn, goeie gameplay en niet in de vorm van half life.

• Zydell
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Alley Cat, dat is het helemaal vette graphics, vette sounds en ultieme gameplay.
Ondersteund helaas geen USB joystick.

Verwijderd

Als je begint met Baldur's Gate en die leuk vind kan ik je Baldur's Gate 2 aanraden en daarne Throne of Bhaal (soort van deel 3). Resp. 5+6+5 cds. En MAAAAAAAAAANDEN speelplezier :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 01 augustus 2001 20:17 schreef W-SurFeR het volgende:
Alley Cat, dat is het helemaal vette graphics, vette sounds en ultieme gameplay.
Ondersteund helaas geen USB joystick.
Ik Paratrooper... maar dat werkt weer niet met force feedback :P

Ja wat denk je nou? Lees de index ff en concludeer: iedereen heeft het over Max Payne, dus...

Maareh, wat bedoel je met: niet in de vorm van halflife? Dat het geen first person shooter moet zijn?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:27 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Maareh, wat bedoel je met: niet in de vorm van halflife? Dat het geen first person shooter moet zijn?
Je mag in het spel niet kunnen: schieten, lopen, springen enz. :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
Op woensdag 01 augustus 2001 20:36 schreef Terr het volgende:

[..]

Je mag in het spel niet kunnen: schieten, lopen, springen enz. :)
solitaire :Y)

;)

Verwijderd

Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar hebben we deze topics nou niet vaak genoeg voorbij zien komen. Ik vind het best interresant om te weten wat iedereen leuk vind, maar 5x per week een ander topic daarover vind ik persoonlijk wel weer wat veel van het goede.
MVG

• dr snuggles
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 20:27 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Geen boring zoek spel, waar je level moet volgen en dingen overhoop moet schieten.

Liever unreal tournament of iets wat daar op lijkt. Strategie spellen, race spellen, weet ik het, als het maar mooi is en verslavend >:) .

Iemand nog screenshots of demo links van gave spellen?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

half-life is dan misschien oud, maar counter-strike is nieuw hoor, dat is echt niet levels doorspitten op zoek naar een sleutel ofzo, het is trouwens online voor als je het niet wist ;)

• dr snuggles
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 22:22 schreef MM- het volgende:
half-life is dan misschien oud, maar counter-strike is nieuw hoor, dat is echt niet levels doorspitten op zoek naar een sleutel ofzo, het is trouwens online voor als je het niet wist ;)
Ik heb verschrikkelijk trage verbinding met de kabelfoon. Counterstrike heb ik wel, maar kan ik dus gewoon NIET spelen :( .

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:17 schreef ItSnows het volgende:
Als je begint met Baldur's Gate en die leuk vind kan ik je Baldur's Gate 2 aanraden en daarne Throne of Bhaal (soort van deel 3). Resp. 5+6+5 cds. En MAAAAAAAAAANDEN speelplezier :)
Hier sluit ik me bij aan. Dit vind ik echt de beste en meest verslavende spellen. Hieraan wil ik nog toevoegen mijn persoonlijke favoriet Icewind Dale + Heart of Winter + Trials of the Luremaster en natuurlijk Planescape Torment. Je moet natuurlijk wel van roleplaying houden om deze games leuk te vinden :)

• smallboy
  • Laatst online: 11-02 19:56

smallboy

N/A

Ik denk zomaar dat wwillem niet van spellen zoals baldurs gate houdt. Ik heb ook vaak sanitarium gedaan, dat is toch het zelfde soort spel (een beetje)?

Dat is af en toe flink zoeken/puzzelen.
Ik vond het wel leuk by the way.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 19:49
Moet je Operation Flashpoint es proberen, heel bruut spel!
Max Payne is dan net weer iets te "Half-Life achtig", maar ik vind MP het bruutste spel wat ik heb :)

• dr snuggles
  • Niet online
Demo van operation flashpoint heb ik al gespeeld, vond ik niet echt top.

Waarom is er nog geen demo van Max Payne te vinden? Als je zoekt vind je alleen maar niet werkende warez links :( .

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Battlefield 1942, moet nog uitkomen maar lijkt me super-tof :)

• dr snuggles
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 17:59 schreef Pizzaman het volgende:
Battlefield 1942, moet nog uitkomen maar lijkt me super-tof :)
Volgens mij is de voorloper zo'n 4 jaar oud. Heb ik ooit eens gehad, was wel lache.
Pagina: 1