Wijziging User Review - trick2011 richka

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richka
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-02 08:42
Van trick2011 ontving ik een mediaspeler zonder afstandsbediening wat niet vermeld stond in zijn advertentie. Ik heb via DM mijn beklag gedaan en verzocht de mediaspeler weer retour te nemen. Verkoper verwijst naar de foto's waarop geen AB te zien is en weigert om mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Daarop heb ik een negatieve beoordeling geplaatst wegens het niet leveren volgens beschrijving en erg late aflevering, welke door de verkoper beantwoordt werd met tevens een negatieve beoordeling op alle 3 de punten. Daarna heb ik - uit ergernis wegens onheus bejegend - een 2e review geplaatst welke inmiddels verwijderd is.

Bij deze het verzoek om de review van trick2011 aan te passen of te verwijderen. Als koper zou je alleen beoordeeld mogen worden op 'communicatie' en niet op 'beschrijving' en 'aflevering'. Ik heb aan mijn deel van de overeenkomst voldaan en vind het oneerlijk dat ik daarvoor negatief beoordeeld wordt. Tevens is de aanvulling die de verkoper plaatst waarin vermeld wordt dat ik 'uiterst oneerlijk zou zijn' niet terecht en heb ik de verkoper verzocht dit te verwijderen.

Het betreft de laatste review gemaakt door trick2011; https://tweakers.net/aanbod/rating/755028/

Aanvulling; Tevens trick2011 verzocht zijn beoordeling aan te passen waar verder niet op gereageerd wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door richka op 13-12-2019 08:09 ]