TV geluid via chromecast naar Bluetooth speaker werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 5.334 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1239190

Topicstarter
Geluid van TV via een cromecast naar TV streamen werkt niet.

Mijn Ziggo box in HDMI 1 zitten.
Mijn Chromecast (derde generatie) zit in HDMI 3 ( Geen ARC)
Ik heb een harman kardon bluetooth citation speaker.

Alles werkt, echter het geluid van de TV krijg ik op geen enkele wijze via mijn harman kardon citation afgespeeld.
Heb wel beeld
geluid via de tv speakers werkt ook
Geluid krijg ik niet doorgestuurd naar mijn harman kardon citation via Chromecast.
IK snap dat het geluid via een andere HDMI eerst in de TV afgehandeld wordt. Dit speciaal gevraagd in de winkel. Dat was geen probleem volgens de verkoper

Doe ik iets verkeerd, of ben ik lekker voor de gek gehouden door de verkoper.

Alvast bedankt
Hans
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als je TV kijkt met geluid via je Ziggo Box => versterker => TV, dan gebruik/cast je toch helemaal niets naar je Chromecast ? Waar moet je Chromecast dan het geluid vandaan halen ?

Het enige wat ik kan voorstellen, is dat je via Ziggo Go App het TV signaal met geluid cast naar je Chromecast (dus niet via je Ziggo box) en dat dit wellicht wel werkt maar dan zou mogelijk wel vertraging kunnen ervaren in het geluid via Bluetooth.

@Anoniem: 1239190 Als je echt alleen de Ziggo box wilt gebruiken, dan zou ik kijken naar een Bluetooth transmitter (dus niet alleen reciever) die via een koptelefoonuitgang het geluid weer via Bluetooth kan verzenden naar je speaker

Voorbeeld:

https://s.click.aliexpress.com/e/5j6Llmmob

[ Voor 24% gewijzigd door Breezers op 09-12-2019 07:38 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:40

FreakNL

Well do ya punk?

Wat wil je precies doen?
Erg onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1239190

Topicstarter
Breezers,

Was er ook al een beetje bang voor dat dit niet gaat werken. Maar volgens de verkoper kon generatie 3 dit wel.
Wel bedankt voor je bevestiging.

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeloe0
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-04-2021
Als je via google home app mijn scherm spiegelen op je smartphone en dan een bluetooth ontvanger aansluit op je uitgaande poort van bijv een receiver dan kan je bluetooth geluid appart regelen en streamen via bluetooth ontvanger. Let op werkt alleen op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic is al bijna anderhalf jaar oud en de starter ervan is niet meer online geweest. Bij deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.