Toon posts:

Wordpress tutorials

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Waar vind je goede tutorials zonder dat je ergens voor hoeft te betalen dus zonder dat ze je laten betalen voor een dure hosting pakket of theme enz dus een goede tutorial die volledig gratis is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wordpress

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Een aantal tutorials ik weet best veel al alleen wordpress is best statisch je kunt niet veel dingen veranderen die jij wilt veranderen.

Ik zou dus net als de site van de NOS artikelen onder elkaar willen plaatsen. En dat mensen de titel van het bericht zien onder elkaar en dat als mensen daarop klikken ze bij het artikel uit komen.

Ik weet dat dat via POST moet maar dan krijg ik toch niet zo profesioneel artikelen die ik wil hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hoe kom je erbij dat het aanroepen van een site via POST gaat? Lees anders dit maar eens goed door.

Als je een design voor een site wilt ontwerpen, dan moet je eerst weten hoe HTML + CSS en eventueel JavaScript werkt.

Als je dan de statistische layout wilt ombouwen voor gebruik in WordPress, moet je er een WP-theme van maken. Gelukkig biedt de Word press Codex goede hulp.

[ Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 08-12-2019 22:49 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 18:40

ComputerHoed

Electronica <3

Que?

Je weet wat WordPress is, OP?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu standaard thema's en pas ze aan met Customize en plugins .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:04:
Ik gebruik nu standaard thema's en pas ze aan met Customize en plugins .
Nou, dat is mooi! :)
En je was is je ervaring tot nu toe in het geheel wat je wilt bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spierenburg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:32
Denk dat je opzoek bent naar Elementor. Dit is een builder waarmee je eenvoudig een website custom zou kunnen bouwen. Je hebt wel altijd een beetje basis kennis van CSS en HTML nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Waar ik veel kennis vandaan heb gehaald is door veel functionaliteit gewoon proberen te maken.
Als ik dan een tutorial erbij pakte, keek ik vaak naar Code TutsPlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:16

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Zoek anders ook eens op iets als 'build your own custom wp theme'. (En dan niet met een 'builder' plugin oid, maar echt 'from scratch'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spierenburg schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:15:
Denk dat je opzoek bent naar Elementor. Dit is een builder waarmee je eenvoudig een website custom zou kunnen bouwen. Je hebt wel altijd een beetje basis kennis van CSS en HTML nodig.
Die plugin gebruik ik al ;) hoezo heb je kennis van html en css nodig? Met wordpress heb je dat toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:59:
[...]

Die plugin gebruik ik al ;) hoezo heb je kennis van html en css nodig? Met wordpress heb je dat toch niet nodig?
Als je niet in de beperkingen wilt lopen die je template-'drag 'n drop'-tooltje aanbiedt, dan is HTML en CSS ervaring wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je bent al eens eerder op onze Quickstart gewezen door NMe in "Wordpress theme aanpassen?" en toch presteer je het wéér om een ontzettend karig topic met 0 eigen (zichtbare!) inzet te openen. Lees die quickstart nou eens gewoon en doe eens een beetje je best op een fatsoenlijke topicstart en ditto topictitel. Met inmiddels 4 gesloten topics met hetzelfde euvel (geen inzet) op je 'kerfstok' heb je geen beste start hier op GoT.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 10-12-2019 01:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.