Steeds als ik Counter-Strike wil spelen crasht het na ongeveer een half uur! Zeer irritant dus. Maar ik heb dit alleen onder windows 2000, onder winme ofzo heb ik het niet. Ligt dit aan win2k?
--> [forum=12] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit is toch gewoon software, maar ok boeien, ik heb het gewoon perfect kunnen draaien onder win2k, ik snap dat dat niet erg veel hulp voor je is, maar post hier anders je system specs, misschien dat wat andere experts
je kunnen helpen, ipv van wat ik nu ga zeggen : installeer de nieuwste drivers... get the latest patches etc.
Hou me op de hoogte.
Hou me op de hoogte.
bij mij crashed ie op win2k alleen als winamp aanstaat
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ja dat zijn dus dingen waar je op zou kunnen letten. Probeer eens ctrl-alt-del en doe alles uit wat je niet meteen nodig hebt en ga er eens lekker voor zitten.
Verwijderd
Ik ken wel meerdere mensen die gewoon cs
+win2k struggles hebben. Ik ken er zelfs 1tje waarbij hl simpelweg niet wilde opstarten. Ik denk dathet gewoon aan je hardware en win2k combo is wat soms niet wilt werken met win2k. Misschien omdat het al een oud spel is. Heb zelf geen id.
+win2k struggles hebben. Ik ken er zelfs 1tje waarbij hl simpelweg niet wilde opstarten. Ik denk dathet gewoon aan je hardware en win2k combo is wat soms niet wilt werken met win2k. Misschien omdat het al een oud spel is. Heb zelf geen id.
ligt aan Win2K een maat van mij heeft het ook
zet 98 erop zou ik zeggen
zet 98 erop zou ik zeggen
misschien driver probleem?Op donderdag 02 augustus 2001 18:05 schreef ds het volgende:
Cstrike draait normaal onder win2k. Er zal software matig wel iets fout zitten..
w2k heeft andere drivers dan 98/ME
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik haal dit topic weer omhoog want ik heb dit probleem weer. Een hele lange tijd ging het goed onder win2k (nadat ik dit topic had geopend). Ik had daarna win2k er opnieuw opgezet en nu wil ik weer CS spelen maar hetzelfde probleem dus weer. Hoe kan dat toch? ik heb nog niet veel proggies geinstaleerd, wel de Detonator Drivers.
ik heb het ook wel eens, dat CS gewoon zomaar crasht, terwijl mijn videokaart echt niet te warm word, en de rest ook niet 
ligt denk ik aan win2k + drivers + directx + hardware combo
ligt denk ik aan win2k + drivers + directx + hardware combo
nee onder win2k zelf crasht ie ook niet nee.. maar ik heb het erover dat ie onder CS crasht! is iets andersOp zaterdag 15 september 2001 14:33 schreef JeanLucPicard het volgende:
Mijn pc crasht nooit onder w2k...
Maar het rare vind ik dat het een hele tijd wel goed gegaan was, dus ook toen ik win2k erop had
draai je misschien UD/Think agent??
als ik die afsluit als ik ga CSén crasht CS niet meer volgens mij....
als ik die afsluit als ik ga CSén crasht CS niet meer volgens mij....
Pagina: 1