Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Vraag
Alle reacties
Je stelt niet eens een vraag, maar goed, ik gok dat je wilt weten hoe je van die popup af komt, dus... Norton deïnstalleren
Verder geef je veel te weinig informatie om ook maar iets nuttigs te kunnen zeggen.
Verder geef je veel te weinig informatie om ook maar iets nuttigs te kunnen zeggen.
[ Voor 33% gewijzigd door Hahn op 08-12-2019 16:01 ]
The devil is in the details.
Dan vermoed ik dat je Norton licentie is verlopen...
Verwijderd
Weinig informatie, weet niet precies wat je wilt/bedoelt.
Maar waarom een malware programma draaien? Je kan zien of je nog licentiedagen over hebt of niet.
Heb je geen dagen en ben je niet geïnteresseerd in het vernieuwen ervan dan kun je Norton ook deïnstalleren.?
Maar waarom een malware programma draaien? Je kan zien of je nog licentiedagen over hebt of niet.
Heb je geen dagen en ben je niet geïnteresseerd in het vernieuwen ervan dan kun je Norton ook deïnstalleren.?
Omdat ik Norton niet heb.
Probeer eens de Norton uninstaller: https://support.norton.co...rrent/solutions/v60392881
Zo'n vermoeden had ik al, maar het had natuurlijk een stuk duidelijker geweest als je dat gelijk erbij had gezegd.JDx schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:06:
Probeer wat andere anti-malware software, zoals Hitman Pro.
The devil is in the details.
In dat geval moet je blij zijn dat er alleen maar over Norton gezeurd wordt; het had net zo goed ransomware kunnen zijnJDx schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:06:
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Heb het volgens mij met Malwarebytes weg gekregen, even afwachten nog.
Nope, Hitman Pro ook geprobeerd, maar het blijft komen.
Er staat ook in het klein onder Google Chrome torrentz.io ofzo.
Er staat ook in het klein onder Google Chrome torrentz.io ofzo.
misschien meeginstaleerd bij het installeren van een torrent programma? De uninstaller draaien kan geen kwaad.
No Offense, maar voor iemand die websites en webshops bouwt?, geef je ontzettend weinig informatie.
Wel dus, anders krijg je die melding niet. Blijkbaar ergens niet opgelet tijdens installeren van iets.JDx schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:06:
staat neem ik aan ook gewoon in de lijst van geïnstalleerde programma's
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.
Ik mis het volgende :
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Ik mis het volgende :
- Wat heb je zelf allemaal al gevonden of geprobeerd?
- Welke relevante software en hardware gebruik je?
- Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
- (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Ik ging er van uit dat ik een antwoord kreeg als: "ja dat heb ik ook gehad, dit en dit heb ik gedaan".
Malwarebytes hielp niet, Hitman Pro niet, Chrome verwijderen incl data en cache en opnieuw installeren wel.
Malwarebytes hielp niet, Hitman Pro niet, Chrome verwijderen incl data en cache en opnieuw installeren wel.
Pagina: 1