Hoi allemaal,
Ik heb een jaar of 5 geleden een redelijk mooi apparaat in elkaar laten zetten, en begin nu te merken dat ik games niet meer op high kan spelen. Ik ben redelijk handig met computers, maar bottlenecks inschatten kan ik niet. Dus ben ik opzoek naar advies over waar mijn bottleneck ligt, en waar ik dus op dit moment het beste geld tegenaan kan gooien.
Mijn budget ligt rond de 200 euro zodat ik nog een paar jaar door kan. Dan komt er weer een grotere ingreep.
Ik heb geen specifieke merk voorkeuren.
Op dit moment speel ik Borderlands 3 qua meest veeleisende game, en in de loop van de komende jaren wil ik Diablo 4 sowieso smooth kunnen spelen op high graphics.
Verder doe ik niet veel op mijn computer dat echt veel vergt van de hardware.
Hier een screenshot van mijn bestelling toentertijd:
http://prntscr.com/q7v918
Zelf zat ik te denken aan het verdubbelen van mijn ram en videokaart door een nieuwe 970 te kopen en twee 4 gb ram kaarten er bij te doen. Wat vinden jullie daarvan? Krijg ik dan een beetje waar voor mijn geld?
Als je meer informatie nodig hebt, dan geef ik dat uiteraard graag!
Hier de RML:
Ik heb een jaar of 5 geleden een redelijk mooi apparaat in elkaar laten zetten, en begin nu te merken dat ik games niet meer op high kan spelen. Ik ben redelijk handig met computers, maar bottlenecks inschatten kan ik niet. Dus ben ik opzoek naar advies over waar mijn bottleneck ligt, en waar ik dus op dit moment het beste geld tegenaan kan gooien.
Mijn budget ligt rond de 200 euro zodat ik nog een paar jaar door kan. Dan komt er weer een grotere ingreep.
Ik heb geen specifieke merk voorkeuren.
Op dit moment speel ik Borderlands 3 qua meest veeleisende game, en in de loop van de komende jaren wil ik Diablo 4 sowieso smooth kunnen spelen op high graphics.
Verder doe ik niet veel op mijn computer dat echt veel vergt van de hardware.
Hier een screenshot van mijn bestelling toentertijd:
http://prntscr.com/q7v918
Zelf zat ik te denken aan het verdubbelen van mijn ram en videokaart door een nieuwe 970 te kopen en twee 4 gb ram kaarten er bij te doen. Wat vinden jullie daarvan? Krijg ik dan een beetje waar voor mijn geld?
Als je meer informatie nodig hebt, dan geef ik dat uiteraard graag!
Hier de RML:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 240,79 | € 240,79 |
| 1 | Moederborden | MSI B85-G41 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked+ ACX 2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S - Window | € 79,90 | € 79,90 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair ValueSelect CMV4GX3M1A1600C11 | € 17,17 | € 34,34 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power L8 430W CM | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX200 2,5" 500GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 355,03 | ||
[ Voor 51% gewijzigd door Brokkenpilootje op 08-12-2019 15:14 ]