Hallo,
Ik heb gister een nieuwe p in elkaar gezet:
Aorus x570 elite
AMD 3700X
Be Quiet Dark pro4
PSU is een Corsair RM 550x van ongeveer een jaar oud.
GPU is een 1080TI aorus extreme
Verse windows erop etc.
Heb alles aangesloten, maar het valt me op dat de fans van de Dark Pro 4 niet draaien.
Heb hwinfo64 gedownload en ik zie dat de temps na een half uurtje wow classic op 64 graden staan.
Volgens mij is dat prima.
Echter de fans van mijn koeler draaien niet.
Ik heb de fans van de koeler eerst via een yu stekker aangesloten op 1 header. toen op een ander en nu ieder los.
Een casefan (define R6) had ik eerder op de headers die nu in gebruik zijn van de koeler en die draaien prima.
De koeler zit goed vast.
Heeft iemand een idee? Kan me niet voorstellen dat dit heel goed is om dit zo te houden. EN vind het wel bijzonder dat zonder een koeler die draait toch de temps zo goed zijn.
Ik heb gister een nieuwe p in elkaar gezet:
Aorus x570 elite
AMD 3700X
Be Quiet Dark pro4
PSU is een Corsair RM 550x van ongeveer een jaar oud.
GPU is een 1080TI aorus extreme
Verse windows erop etc.
Heb alles aangesloten, maar het valt me op dat de fans van de Dark Pro 4 niet draaien.
Heb hwinfo64 gedownload en ik zie dat de temps na een half uurtje wow classic op 64 graden staan.
Volgens mij is dat prima.
Echter de fans van mijn koeler draaien niet.
Ik heb de fans van de koeler eerst via een yu stekker aangesloten op 1 header. toen op een ander en nu ieder los.
Een casefan (define R6) had ik eerder op de headers die nu in gebruik zijn van de koeler en die draaien prima.
De koeler zit goed vast.
Heeft iemand een idee? Kan me niet voorstellen dat dit heel goed is om dit zo te houden. EN vind het wel bijzonder dat zonder een koeler die draait toch de temps zo goed zijn.