Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen mee gaan gamen en films kijken. Denk hierbij aan kerbal space program, read dead redemption 2, cyber punk.
4k gamen is niet mijn doel. ik wil een rig waarmee ik een tijd lang de meeste spellen op ultra settings kan spelen. Een resolutie 2k is wel wenselijk!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 2500 euro inclusief assemblage (a 99euro en windows 10 installatie van 110 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een 28 inch 4k scherm (60 Hz), geluidsinstallatie, muis en toetsenbord. Het scherm wordt mogelijk in 2020 vervangen voor iets met een hogere refresh rate.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie wensenlijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen specifieke wensen. ik heb meer ervaring met de intel setup, maar als iemand anders kan aantonen dat AMD voor mijn game wensen beter en goedkoper is, dan wil ik best overstappen f
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een kast met minimaal 4 usb poorten aan de voorzijde. een moederbord met veel usb poorten (2.0 - 3.2) achter (=>6 poorten). in de toekomst wil ik een vr bril aanschaffen.
Ga je overklokken?
mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
kunnen jullie me vertellen of deze build goed is? zijn er dingen die jullie anders zouden doen als je hetzelfde budget had? heb ik genoeg watt om deze rig te draaien? ook als ik rekening houdt met mogelijke vervanging van de GPU in de toekomst en OC? is de videokaart ok?
Ik wil er alleen mee gaan gamen en films kijken. Denk hierbij aan kerbal space program, read dead redemption 2, cyber punk.
4k gamen is niet mijn doel. ik wil een rig waarmee ik een tijd lang de meeste spellen op ultra settings kan spelen. Een resolutie 2k is wel wenselijk!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 2500 euro inclusief assemblage (a 99euro en windows 10 installatie van 110 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een 28 inch 4k scherm (60 Hz), geluidsinstallatie, muis en toetsenbord. Het scherm wordt mogelijk in 2020 vervangen voor iets met een hogere refresh rate.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie wensenlijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen specifieke wensen. ik heb meer ervaring met de intel setup, maar als iemand anders kan aantonen dat AMD voor mijn game wensen beter en goedkoper is, dan wil ik best overstappen f
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een kast met minimaal 4 usb poorten aan de voorzijde. een moederbord met veel usb poorten (2.0 - 3.2) achter (=>6 poorten). in de toekomst wil ik een vr bril aanschaffen.
Ga je overklokken?
mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
kunnen jullie me vertellen of deze build goed is? zijn er dingen die jullie anders zouden doen als je hetzelfde budget had? heb ik genoeg watt om deze rig te draaien? ook als ik rekening houdt met mogelijke vervanging van de GPU in de toekomst en OC? is de videokaart ok?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 187,05 | € 187,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Windforce | € 1.165,05 | € 1.165,05 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf IronWolf, 4TB | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 RGB | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 71,70 | € 71,70 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 110,90 | € 110,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.255,50 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door xendelaar op 08-12-2019 16:20 . Reden: spelling.. ]