[LA] Waarom dicht? Als er nog gepost wordt... :?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het nogal oneerlijk tegen gewone users dat [topic=196086] is gesloten. Oké, zoals Traag al aangeeft heeft het natuurlijk geen zin ermee door te gaan als iedereen gaat ruziën. Maar als er daarna nog twee keer gepost wordt door crew-leden (zelfs een behoorlijk overbodige na een kwartier, het lijkt me logisch dat -zoals altijd- crew het met elkaar eens is) is daar geen mogelijkheid meer om op te reageren.

Verwijderd

En dan ook nog eens klagen dat Wildhagen zich niet verweert, terwijl een slotje op zit. |:(

Verwijderd

Ik heb 'm niet gelocked. Ik loop niet weg voor een discussie.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Er kan gewoon geen normale discussie in [forum=15] worde gehouden zonder dat de vaste crewbashers en flamers/trollers moeilijk komen doen. Het heeft IMO geen nut om zo'n draad open te laten, want dat gaat alleen ten koste van het aantal waarschuwingen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zou je dan niet een keer serieus op de argumenten ingaan?

• El Jefe
  • Niet online
Maar dan blijft het toch vreemd dat crew nog reacties blijft plaatsen, en users daarop niet kunnen antwoorden. :? Waarom jullie wel en wij niet :?

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:01 schreef Webgoodie het volgende:
Maar dan blijft het toch vreemd dat crew nog reacties blijft plaatsen, en users daarop niet kunnen antwoorden. :? Waarom jullie wel en wij niet :?
Ik was mijn reactie aan het typen en ondertussen is hij op slot gegaan. Dat ik dan die reactie nog kon posten, om daarna te merken dat de thread al op slot was, komt omdat crew na aan slot nog kan editen.

En dat is weer nodig omdat crew dan bv. links kan verwijderen uit een gesloten thread zonder dat hij daarvoor weer open moet.

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 01 augustus 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Een draad die al flamerig is kan toch niet meer serieus behandeld worden..

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:07 schreef Traag het volgende:

[..]

Een draad die al flamerig is kan toch niet meer serieus behandeld worden..
Helaas maar waar. Het zou zo fijn zijn als de gebruikelijke crew-bashers zich er eens van weerhielden zich te bemoeien met een discussie. Iig in de negatieve manier. Dat is onnodig. Dat zou veel gezeik schelen.

Constructieve bijdragen zijn uiteraard welkom, maar ipv. daarvan is het elke keer hetzelfde liedje. Daar heeft de crew niks aan, en de users ook niet. Ga dan in hemelsnaam positief iets bijdragen ipv alles te ondergraven. Dát is wat de sfeer verziekt. En we komen hier allemaal voor ons plezier, welke ons ontnomen wordt elke dag door dat oeverloos gezanik.

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 20:06 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik was mijn reactie aan het typen en ondertussen is hij op slot gegaan. Dat ik dan die reactie nog kon posten, om daarna te merken dat de thread al op slot was, komt omdat crew na aan slot nog kan editen.

En dat is weer nodig omdat crew dan bv. links kan verwijderen uit een gesloten thread zonder dat hij daarvoor weer open moet.
Ok dat snap ik, maar zoals je zelf al aangeeft in dit topic loop je een discussie niet uit de weg. Dus het was niet jouw intentie om na jouw post dat topic dicht te doen. Je zou dus nog reacties op jouw reply kunnen verwachten. En dan is er nog geen antwoord op mijn vraag gegeven, waarom ging het topic dicht terwijl er nog gepost werd?
Op woensdag 01 augustus 2001 20:00 schreef Traag het volgende:
Er kan gewoon geen normale discussie in [forum=15] worde gehouden zonder dat de vaste crewbashers en flamers/trollers moeilijk komen doen.
Waarom wordt wildhagen daar meteen bestempeld als flamer/troller?
Er zit toch wel een kern van waarheid in zijn reacties.

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 01 augustus 2001 20:16 schreef Webgoodie het volgende:
Er zit toch wel een kern van waarheid in zijn reacties.
Je moet mij geen woorden in mijn mond gaan leggen, want DAT zei ik niet.... een aantal users staan gewoon bekend als crewbashers als er eens een "waarom slotje...." of "waarom HK ban...." topic in LA staat.

Jeremy Clarkson

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

verder nergens om hoor, maar HlpDsK, je zegt in dat andere topic op een gegeven moment:
maar je geeft geen weerwoord aan het feit dat links in sigs wel mogen.
terwijl je daarvoor beweert dat linken naar onnosearch spam is.

Ik durf toch wel te stellen ik vaker een sig zie met de onnosearch erin dan een reply met een link naar Onnosearch...dus wat is dan het verschil?

I rest my case...

ps. als je nu vind dat ik aan het doorzaniken ben zeg het maar, ik haal dit desnoods wel weg, maar ik wilde het toch ff kwijt, want ik vind je redenering enigszins krom.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat ik de crew niet achterna praat, en dat word gewoon niet op prijs gesteld, en dan heet je dus flamer als normale user zijnde. Lees die laatste reply van Hlpdsk in het gesloten topic maar eens, dan snap je wat ik bedoel. Zeggen dat ik niet reageer, nee duh, hij zit op slot. En ook al was hij al gesloten nadat hij hem postte, hij had die reply aan kunnen passen óf het topic reopenen, dus dat is geen (goed) excuus.
Je moet mij geen woorden in mijn mond gaan leggen, want DAT zei ik niet....
Niet letterlijk, heb je gelijk in, maar tussen de regels was dat ZÉÉR duidelijk. Lees nog maar eens goed na.
Ga dan in hemelsnaam positief iets bijdragen ipv alles te ondergraven.
Ik weet niet of je LA al wat langer volgt, maar ALLES, ALLES, ALLES, ALLES aan suggesties van user-kant (ongeacht wie), WORD GENEGEERD, of verdwijnt op de to-do-list, waar nooit meer iets van word vernomen, en je dus ook redelijkerwijs mag verwachten ook nooit meer door de crew naar gekeken. Als er voortgang in zulke zaken zou zijn, zou dat immers gemeld worden (da's namelijk positief!).

En over die onnosearch: het ligt voor de hand, maar de ENIGE redenen dat we die zo vaak noemen is omdat het de enige goede zoeker is. Er is al SINDS DE INSTALLATIE van de 1e Topix-versie géén goede search-engine meer aanwezig. En hoe lang draait topix nu? Een jaar (ruwe gok)? Nou, als je in EEN JAAR tijd geen goede searchengine hebt noem ik dat gewoon ONWIL, en je klanten aan het lijntje houden.

Genoemde heren zullen het in het leven nog zwaar krijgen, als ze niet tegen kritiek kunnen, en uit ervaring zou ik een cursus 'slecht nieuws aanhoren en kritiek verwerken' willen aanraden, heb ik ook gehad, en is best nuttig. En dit mag je beschouwen als opbouwende kritiek, zo is het iig wél bedoeld.

Nog één laatste note: 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Dus als je niet wil dat je afgeflamed word, doe dat dan VOORAL niet met je bezoekers, die je site WEL in leven houden door er te komen. Er zijn al véél sites op die manier ten onder gegaan, en momenteel lijkt GoT er ook op af te stevenen. Mijn persoonlijke mening (ja, mening ja) is dat als het in dit tempo doorgaat GoT over 6 maanden niet meer bestaat, óf alleen nog maar met lui die anderen napraten. Jammer, ooit was het goed, maar het is TOTAAL de verkeerde kant op gegaan, en dat is al ruim een JAAR aan de gang.

(PS: zo, heb met opzet een halfuurtje gewacht met replien om ff af te koelen van alle bullshit)

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff een ander voorbeeld: de notestopic. Dat topic is nog niet ten onder gegaan door flames cq offtpic en dat is erg bijzonder... tot op heden heeft GEEN crewlid serieus gereageerd terwijl het nog steeds een bloedserieus topic is.

Dat topic wordt dan genegeerd omdat er niet serieus op wordt ingegaan en dat is niet netjes: users te over die er wel serieus mee omgegaan zijn.

[edit]
* Delerium geeft Wildhagen een staande ovatie voor zijn reply

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 20:34 schreef ecteinascidin het volgende:
ff een ander voorbeeld: de notestopic. Dat topic is nog niet ten onder gegaan door flames cq offtpic en dat is erg bijzonder... tot op heden heeft GEEN crewlid serieus gereageerd terwijl het nog steeds een bloedserieus topic is.

Dat topic wordt dan genegeerd omdat er niet serieus op wordt ingegaan en dat is niet netjes: users te over die er wel serieus mee omgegaan zijn.
Ben ik op zich met je eens.

Hoewel ik denk dat de users genoeg materiaal hebben aangedragen aan de crew, om er een officieel standpunt over in te nemen kan ik me aan de andere kant ook wel voorstellen dat de crew hier niet zomaar gaat reageren, omdat het toch een "gevoelig" onderwerp betreft, grondig overleg lijkt mij hier op z'n plaats.

Verder ben ik daar ook vrij benieuwd naar de uitkomst van het antwoord van de Registratiekamer (ik heb ze een mail gestuurd)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kijk, en dat is nu een prima voorbeeld van wat ik hierboven noemde: alles wat niet door de crew word bedacht in de negeermodus... terwijl het gewoon waarheid is.

Meer voorbeelden nodig? Komen ze : test-forum, search, indelingsvraagjes, preference-opties, forum in het algemeen, errors in URL-parsing, reg-exen. En zo kunnen we nog wel doorgaan...

Virussen? Scan ze hier!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[semi-ot]
Er wordt zelfs een link gegeven in de FAQ van processors mobo's en geheugen, dus is dat dan ook spam :?
In de FAQ van Internet+Telefonie staan links naar gratis email aanbieders ook spam :?
Nee dat noemen ze behulpzaam, en als iemand moeite heeft met het accepteren dat onno-search beter is dan de gewone search ja da's dan kut voor hem

Verwijderd

Opstand tegen de Crew >:)

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 20:39 schreef Thunder het volgende:
[semi-ot]
Er wordt zelfs een link gegeven in de FAQ van processors mobo's en geheugen, dus is dat dan ook spam :?
In de FAQ van Internet+Telefonie staan links naar gratis email aanbieders ook spam :?
Nee dat noemen ze behulpzaam, en als iemand moeite heeft met het accepteren dat onno-search beter is dan de gewone search ja da's dan kut voor hem
Even weer heel erg on-topic: de reactie Thunder (zonder erge flame-vormen, had dus nog makkelijk in [topic=196086] gepost kunnen worden als deze niet was gesloten..

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 20:42 schreef AA het volgende:
ga ff gauw weg :(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou Wildhagen, je weet je wel goed te verwoorden, laat ik dat vooropstellen :)
Euhm, wat moet ik hier nu op zeggen... die dingen die jij zegt, streef ik iig persoonlijk niet na.
Ik denk dat een van de redenen waarom het woord 'crewbasher' wel eens in de mond genomen wordt is dat je niet altijd alles even tactisch/fatsoenlijk brengt. Maar goed, ik zie ook jouw positieve kanten hoor, maak je niet druk.
Owja, over dat 'todo' en 'verdwijnen' enzo: ga klagen bij diegenen die het maken, wij hebben daar feitelijk weinig over te zeggen. Helaas.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Opstand tegen de crew, neuh..... doe maar niet. Dat heeft geen zin aangezien de crew ook aan dingen gebonden is. Alleen een keer het muntje laten vallen en op userniveau met users in discussie gaan is voldoende.

Standpunt externe links == spam heeft HlpDsK weliswaar aangehaald en ja, ook mijn sig is dan fout, heeft IMHO niet veel hiermee te maken. Het wijst allen op een vorm van mentaliteit die tegenwoordig hierzo heerst.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

AA: kun je even een eind ophoepelen? Ik wou de discussie graag serieus houden.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 01 augustus 2001 20:42 schreef AA het volgende:
Hou het ff serieus, okay? Feit is gewoon dat 'de crew' (waarvan ik uiteraard niet weet of ze allemaal hetzelfde denken) op dit moment bijzonder arrogant bezig is. Hoe uit zich dat? In het stelselmatig negeren van goede adviezen en tips van users, het niet meer meediscussieren in bepaalde topics en als klap op de vuurpijl het bestempelen van een link naar Onnosearch als spam.

Toen ik dat las dacht ik eerst dat ik een paar smilies miste maar men was dus bloedserieus. Ik wist niet of ik nou moest lachen of boos worden maar het is te bezopen voor woorden dat een link naar een zoekmachine die wel goed werkt meteen als spam wordt beschouwd. Je reinste kolder, als die search hier gewoon zo brak is dat hij niet bruikbaar is, dan is het toch niet meer dan logisch om op een search te wijzen die wel normaal werkt? Het komt op mij zelfs afgunstig over!

Just my 2 cents...

De islam kan uw vrijheid schaden

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 20:46 schreef ecteinascidin het volgende:
Standpunt externe links == spam heeft HlpDsK weliswaar aangehaald en ja, ook mijn sig is dan fout, heeft IMHO niet veel hiermee te maken.
Euh jij zei toch echt als eerste zoiets in [topic=196086]
pas overigens op met de Onno-search, aangezien dat een externe site is heet dat officieel Spam
Edit: Fok*Layout

• MAZZA
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Op woensdag 01 augustus 2001 20:45 schreef Jotti het volgende:
Euhm, wat moet ik hier nu op zeggen... die dingen die jij zegt, streef ik iig persoonlijk niet na.
Ik denk dat een van de redenen waarom het woord 'crewbasher' wel eens in de mond genomen wordt is dat je niet altijd alles even tactisch/fatsoenlijk brengt. Maar goed, ik zie ook jouw positieve kanten hoor, maak je niet druk.
Ik hou wel van die directe aanpak. Hij zegt in ieder geval zijn eigen mening en op de man af. Zouden meer mensen moeten doen (durven).
Owja, over dat 'todo' en 'verdwijnen' enzo: ga klagen bij diegenen die het maken, wij hebben daar feitelijk weinig over te zeggen. Helaas.
Maar dit riekt weer van het kastje naar de muur sturen. Haal diegene(n) er dan bij.. :?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ga klagen bij diegenen die het maken, wij hebben daar feitelijk weinig over te zeggen. Helaas.
Met alle respect, maar de keuzes waar ALLE users tegenaan kijken zijn de keuzes die de Crew als geheel maakt.

Zeg dan iig niet tegen ALLE users dat de crew gen blaam treft. Er zijn ook dingen die een antwoord verdienen waar Topix niets mee te maken heeft.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Hij zegt gewoon waar het op staat. Of moet hij er voorzichtig omheen formuleren en met wollig taalgebruik maskeren wat hij werkelijk bedoelt? Is dat wat jij wil? Nee toch.

De islam kan uw vrijheid schaden

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, geloof ik ook wel. Ik denk ook niet dat iemand dat wel doet, maar als geheel maakt de crew op dit moment (iig op mij) de indruk van een haveloze groep die alle kanten op stormt... komt ook omdat de FAQ gewoon inconsequent word nageleefd. Als voorbeeld zou ik hier PM-forum willen noemen, net nadat Exiron daar mod werd, ging ongeveer het halve forum op een slotje, terwijl dat bij een aantal nogal twijfelachtig was (sommigen wel terecht overigens). En er is ook onduidelijkheid onderling blijkbaar, want de ene mod sluit iets, waarna soms een ander hem weer opent, en een derde hem soms weer sluit. Tsja, wat moet je daar als gewone user nu van denken?
Ik denk dat een van de redenen waarom het woord 'crewbasher' wel eens in de mond genomen wordt is dat je niet altijd alles even tactisch/fatsoenlijk brengt.
Tsja, dat heb ik in het begin wel gedaan hoor. Maar weet je wat het is? Als je zó straal genegeerd en gekoeieneerd word (en zo voelt het wel ja voor mij, er heerst zo af en toe een mentalteit van 'wij weten wat goed voor jew is, jijzelf niet'.), dan word je vanzelf wel minder bereid om zo te replien. Het is gewoon ZO ontzettend demotiverend om nog opbouwende kritiek te kunnen leveren onder zulke barre omstandigheden.
Maar goed, ik zie ook jouw positieve kanten hoor, maak je niet druk.
OK dan...
Tsja, dat zijn Arjen en Jorma dus. En laten juist die twee nu in dit verhaal worden bedoeld. Ik vraag me zelfs af of ze nog wel leven, zó stil is het...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Rustig maar hoor wist niet dat het zo erg was als ik een grapje maak :(

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Over dat tactisch zijn: natuurlijk moet je je verhaal niet gaan inpakken, maar er is een verschil tussen 'fatsoenlijk' en 'bot'. En dat is wat ik bedoel. Je kunt ook direct zijn zonder bot te doen, direct is vaak makkelijk idd :)

Verder vind ik zelf dat de meeste (de meeste, niet alle dus) inhoudelijke zaken goed afgehandeld worden. Echter, zaken waar wij niets aan kunnen doen, kunnen wij gewoon niets aan doen. Kromme zin, maar wel een waarheid als een koe.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 01 augustus 2001 20:56 schreef Jotti het volgende:

Verder vind ik zelf dat de meeste (de meeste, niet alle dus) inhoudelijke zaken goed afgehandeld worden. Echter, zaken waar wij niets aan kunnen doen, kunnen wij gewoon niets aan doen. Kromme zin, maar wel een waarheid als een koe.
Maar een suggestie zou je bijvoorbeeld kunnen doorsturen naar de juiste kanalen (die vaak bij de crew iets beter bekend zijn), en een tijdje later eens een update geven van: "we hebben het doorgestuurd en wachten op antwoord oid", toch?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 01 augustus 2001 20:56 schreef Jotti het volgende:
Tsja, je zou dan zeggen dat het logisch is dat degenen die daar wél iets aan kunnen doen (even los van Android nu even) zich dan eens zouden uitlaten over het hoe en wat.

En wat dacht je van het feit dat de site-owner (in dit geval dus Femme) zich niet uitlaat? Dat geeft de induk van totale desinteresse, en misschien zelfs minachting voor je klanten (de bezoekers in dit geval). Let op: ik zeg dus niet dat het ZO is, maar dat het die INDRUK wekt. En dat hoeven heus geen ellenlange, Nobel-prijsnominaties opleverende epistels te zijn, maar gewoon een duidelijk (met de nadruk op duidelijk) statement over lopende zaken.

Virussen? Scan ze hier!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Punt waar het qua forum(onderhoud) fout gaat is IMO de (al of niet bestaande) communicatie tussen de T.net (GoT) crew en de makers van dit forum (webmagix Arjen en *naam ontschoten*).

Dit forum zit nog in de testfase als ik het goed begrepen heb en op dat soort momenten is het JUIST verstandig om een goede interactie te hebben met je klanten. Webmagix gaat daar hard mee op z'n smuicheltje als je het mij vraagt.

Het lijkt er gewoon op dat webmagix laks is met het aanpakken van softwarematige problemen op dit forum. Zo werkt het gewoon niet..

Hierdoor krijg je ook steeds vaker deze discussies in het LA forum. Ik kan best begrijpen dat de adjes er een schurfthekel aan hebben. Maar het is wel een punt dat voor verbetering vatbaar is. Nu krijgen jullie in principe de schuld van dingen waar jullie weinig aan kunnen doen zolang er geen communicatie is tussen de ontwikkelaars en de gebruikers van dit forum.

• El Jefe
  • Niet online
Laten we misschien voor de verandering eens on-topic gaan :)
Niet dat ik het oneens ben met wildhagen/ect743/rdgf/MAZZA maar toch ;)

Waarom is het topic nou precies dicht gegaan als er nog gepost wordt..?
Misschien handig de post waar dit topic allemaal mee begon:
Op woensdag 01 augustus 2001 19:55 schreef Webgoodie het volgende:
Ik vind het nogal oneerlijk tegen gewone users dat [topic=196086] is gesloten. Oké, zoals Traag al aangeeft heeft het natuurlijk geen zin ermee door te gaan als iedereen gaat ruziën. Maar als er daarna nog twee keer gepost wordt door crew-leden (zelfs een behoorlijk overbodige na een kwartier, het lijkt me logisch dat -zoals altijd- crew het met elkaar eens is) is daar geen mogelijkheid meer om op te reageren.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:00 schreef MAZZA het volgende:

Hierdoor krijg je ook steeds vaker deze discussies in het LA forum. Ik kan best begrijpen dat de adjes er een schurfthekel aan hebben. Maar het is wel een punt dat voor verbetering vatbaar is. Nu krijgen jullie in principe de schuld van dingen waar jullie weinig aan kunnen doen zolang er geen communicatie is tussen de ontwikkelaars en de gebruikers van dit forum.
* kamstra agrees 100%
Met communicatie wordt het voor de buitenwacht (lees:users) een stuk duidelijker hoe het zit.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 01 augustus 2001 21:00 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Tsja, je zou dan zeggen dat het logisch is dat degenen die daar wél iets aan kunnen doen (even los van Android nu even) zich dan eens zouden uitlaten over het hoe en wat.

En wat dacht je van het feit dat de site-owner (in dit geval dus Femme) zich niet uitlaat? Dat geeft de induk van totale desinteresse, en misschien zelfs minachting voor je klanten (de bezoekers in dit geval). Let op: ik zeg dus niet dat het ZO is, maar dat het die INDRUK wekt. En dat hoeven heus geen ellenlange, Nobel-prijsnominaties opleverende epistels te zijn, maar gewoon een duidelijk (met de nadruk op duidelijk) statement over lopende zaken.
Mijn idee, maar helaas kan ik niemand dwingen tot reageren. Van Femme weet ik dat hij het razend druk heeft, en dat hij nu eenmaal niet over alles een mening kan vormen omdat hij daar simpelweg de tijd niet voor heeft. Voor de heren van Android kan ik niet spreken.

Dus moet de rest van de crew binnen hun kennis en mogelijkheden de gaten opvullen, en bij essentiele ontwikkelingszaken betekend dat dat we niks meer kunnen vertellen dan wat jullie al weten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 20:30 schreef wildhagen het volgende:

Lees die laatste reply van Hlpdsk in het gesloten topic maar eens, dan snap je wat ik bedoel. Zeggen dat ik niet reageer, nee duh, hij zit op slot. En ook al was hij al gesloten nadat hij hem postte, hij had die reply aan kunnen passen óf het topic reopenen, dus dat is geen (goed) excuus.
[..]

Niet letterlijk, heb je gelijk in, maar tussen de regels was dat ZÉÉR duidelijk. Lees nog maar eens goed na.
[..]

Ik weet niet of je LA al wat langer volgt, maar ALLES, ALLES, ALLES, ALLES aan suggesties van user-kant (ongeacht wie), WORD GENEGEERD, of verdwijnt op de to-do-list, waar nooit meer iets van word vernomen.
Dat is niet helemaal waar. Suggesties voor het forum, moeten door android uitgevoerd worden, en daar is nu bugs.topix.nl voor, waar _wel_ gekeken wordt naar je suggesties. Dat was het heikelste punt van suggesties.. Verder wordt er wel gewoon naar gekeken hoor.. En goeie worden ook best wel gewaardeerd én behandeld! :)
En over die onnosearch: het ligt voor de hand, maar de ENIGE redenen dat we die zo vaak noemen is omdat het de enige goede zoeker is. Er is al SINDS DE INSTALLATIE van de 1e Topix-versie géén goede search-engine meer aanwezig. En hoe lang draait topix nu? Een jaar (ruwe gok)? Nou, als je in EEN JAAR tijd geen goede searchengine hebt noem ik dat gewoon ONWIL, en je klanten aan het lijntje houden.
Ik moet zeggen dat ik het linken naar onnosearch zeker niet als spam zie! Het moet alleen wel relevant zijn.
Genoemde heren zullen het in het leven nog zwaar krijgen, als ze niet tegen kritiek kunnen, en uit ervaring zou ik een cursus 'slecht nieuws aanhoren en kritiek verwerken' willen aanraden, heb ik ook gehad, en is best nuttig. En dit mag je beschouwen als opbouwende kritiek, zo is het iig wél bedoeld.

Nog één laatste note: 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Dus als je niet wil dat je afgeflamed word, doe dat dan VOORAL niet met je bezoekers, die je site WEL in leven houden door er te komen. Er zijn al véél sites op die manier ten onder gegaan, en momenteel lijkt GoT er ook op af te stevenen. Mijn persoonlijke mening (ja, mening ja) is dat als het in dit tempo doorgaat GoT over 6 maanden niet meer bestaat, óf alleen nog maar met lui die anderen napraten. Jammer, ooit was het goed, maar het is TOTAAL de verkeerde kant op gegaan, en dat is al ruim een JAAR aan de gang.

(PS: zo, heb met opzet een halfuurtje gewacht met replien om ff af te koelen van alle bullshit)
Ok...

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, want ik denk niet dat het zover gaat komen. De sfeer is in de techfora namelijk nog prima. Het is vooral de HK die de sfeer omlaag trekt in LA omdat mensen het niet lijken/willen snappen (no flame itended). Maar nadenkender reageren, en geduldiger zijn mag soms best. Daar bedoel ik dus de mods mee...

Dat er zgn. crewbashers zijn, klopt wel. ga ook bij jezelf dan te rade of het wel nodig is om in een LA-thread te reageren, of dat je het doet omdat je eigenlijk onderbewust pissed bent op de crew. Als modjes nadenkende moeten gaan reageren, dan moeten users en al helemaal "dat groepje" dat ook! ok?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 20:51 schreef wildhagen het volgende:
...want de ene mod sluit iets, waarna soms een ander hem weer opent, en een derde hem soms weer sluit. Tsja, wat moet je daar als gewone user nu van denken?
dat is dus gewoon _niet_ waar... Hooguit perongeluk, omdat je een ondertussen gesloten topic per-ongeluk weer kan openen, door 'm te sluiten (jaja, klinkt raar, is wel zo :P).
Tsja, dat zijn Arjen en Jorma dus. En laten juist die twee nu in dit verhaal worden bedoeld. Ik vraag me zelfs af of ze nog wel leven, zó stil is het...
Ach, laat daar de discussie niet naartoe schuiven. We hebben het nu even over de GoTcrew, toch?

• El Jefe
  • Niet online
[topic=196086] is weer open dankzij Kaj.
Geen "ruzies" meer aub :)
Maar dan nog, Traag, waarom besloot jij een slotje te zetten, misschien toch iets te voorbarig?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ff over die zoekmachine: * Kaj. is van mening dat die van GoT juist goed functioneert de laatste tijd...
Ik vind in elk geval wel wat ik zoek met dat ding.
Misschien zoek ik wat creatiever?
Dunno.
Misschien heb ik wat meer geduld?
Dunno.

Maar ik weet wel dat ik niet over elk hobbeltje val die ik op mijn GoT-weg tegenkom.

Misschien is mijn opinie in de ogen van sommige mensen wat vertroebeld, omdat ik lid ben van die zelfingenomen, users negerende en afbekkende, luie, naast hun schoenen lopende, externe bronnen afkeurende crew, maar ik vind wel dat elke scheet die Tweakers.net (de hele site dus) per ongeluk laat vliegen door gebruikers aangegrepen wordt om ons weer eens flink de waarheid te zeggen, ons de poten onder de stoelen vandaan te zagen en ons neer te schoffelen.

En daar word ik toch wel een beetje ziek van.

Ecteinascidin: als ik die andere draad lees, heb ik het idee dat je mijn opmerking over Onno's zoekmachine totaal verkeerd hebt opgevat, maar misschien dat we daar via ICQ het nog maar eens over moeten hebben.

HlpDsK: niet zo kortaf joh; daar heeft niemand wat aan. Knok het dan uit via mail ofzo: dat raden we ruzieende gebruikers ook aan.

Wildhagen: als jij je aangesproken voelt wanneer Traag het over crewbashers/flamers heeft, kan ik niks aan doen. Misschien moet je jezelf wat minder parnoide opstellen en eens je post teruglezen voordat je op Submit ramt?

Ik ben zo vrij geweest om dat draadje over zoeken in de hidden forums weer te openen; misschien lukt het nu wel en kunnen we als volwassen mensen een discussie hebben?

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op woensdag 01 augustus 2001 21:09 schreef JvS het volgende:

Ach, laat daar de discussie niet naartoe schuiven. We hebben het nu even over de GoTcrew, toch?
Dit forum werkt niet zonder communicatie tussen diezelfde GoTcrew en de ontwikkelaars.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:09 schreef JvS het volgende:

[..]

dat is dus gewoon _niet_ waar... Hooguit perongeluk, omdat je een ondertussen gesloten topic per-ongeluk weer kan openen, door 'm te sluiten (jaja, klinkt raar, is wel zo :P).
[..]
o nee? moet je es ff kijken welk topic er net weer is opengegaan!! ;) -> [topic=196086]

no flame intended btw. :D

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op woensdag 01 augustus 2001 21:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Maar een suggestie zou je bijvoorbeeld kunnen doorsturen naar de juiste kanalen (die vaak bij de crew iets beter bekend zijn), en een tijdje later eens een update geven van: "we hebben het doorgestuurd en wachten op antwoord oid", toch?
Heb je enig idee hoe vaak dat gebeurd is? Mjah... ik ben het ermee eens dat het resultaat "nogal eens" bedroevend was, maar ook daar kunnen wij helaas niks aan doen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 21:12 schreef kamstra het volgende:

[..]

o nee? moet je es ff kijken welk topic er net weer is opengegaan!! ;) -> [topic=196086]

no flame intended btw. :D
Dat is dus dicht, en na overleg weer open... niet dicht open dicht open, zoals gesuggereerd. :)

Slotjes kunnen inderdaad open.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:14 schreef Jotti het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe vaak dat gebeurd is? Mjah... ik ben het ermee eens dat het resultaat "nogal eens" bedroevend was, maar ook daar kunnen wij helaas niks aan doen.
wat Renegade denk ik bedoeld te zeggen:

Als de crew een suggestie/vraag doorspeelt, is het een goed idee om te vermelden wat er gebeurd is met de suggestie/vraag....
zo weten de users wat er met hun suggesties/vragen gebeurt

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:17 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat is dus dicht, en na overleg weer open... niet dicht open dicht open, zoals gesuggereerd. :)

Slotjes kunnen inderdaad open.
je hebt idd. gelijk.... ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 01 augustus 2001 21:17 schreef kamstra het volgende:

[..]

wat Renegade denk ik bedoeld te zeggen:

Als de crew een suggestie/vraag doorspeelt, is het een goed idee om te vermelden wat er gebeurd is met de suggestie/vraag....
zo weten de users wat er met hun suggesties/vragen gebeurt
Daar zeg je wat.. maar wat feature-req voor Topix betreft wordt die berichtgeving erg saai.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[semi off topic]
Er lopen nu een stuk of 5 draadjes hier in LA die allemaal over andere onderwerpen gaan, maar waarin dezelfde ondertoon te bespeuren is....

[topic=196086]
[topic=196127]
[topic=194197]
[topic=195161]
[topic=194345]

stof tot nadenken?

[/semi off topic]

de betaler vervuilt

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:20 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Daar zeg je wat.. maar wat feature-req voor Topix betreft wordt die berichtgeving erg saai.
dat is idd. ook wel goed mogelijk, dat het wat saai wordt.. ;)
Maar snap je nu mijn punt wat communicatie betreft? Daarmee haal je imo een hoop frustraties van users uit de lucht. :)

• Renegade
Op woensdag 01 augustus 2001 21:21 schreef kamstra het volgende:

[..]

dat is idd. ook wel goed mogelijk, dat het wat saai wordt.. ;)
Maar snap je nu mijn punt wat communicatie betreft? Daarmee haal je imo een hoop frustraties van users uit de lucht. :)
My point exactly, hetzij wat ongelukkig geformuleerd :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja dat is zeker zo, maar (zoals Kaj. al zegt) op een gegeven moment heb je er als crew zelf al zo tabak van (topix feature request->zelfde liedje) dat je er zo kwaad van wordt dat je niet eens meer reageert. Okee, dat kan idd beter.

Even een halve post omvattende frustratie uiting: ik ben het met Kaj. eens dat er over het algemeen erg snel gezanikt en gedrensd wordt als er een muggescheet fout gaat, ook ik word daar wel eens een beetje nuilerig van.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:27 schreef Jotti het volgende:
Ja dat is zeker zo, maar (zoals Kaj. al zegt) op een gegeven moment heb je er als crew zelf al zo tabak van (topix feature request->zelfde liedje) dat je er zo kwaad van wordt dat je niet eens meer reageert. Okee, dat kan idd beter.

Even een halve post omvattende frustratie uiting: ik ben het met Kaj. eens dat er over het algemeen erg snel gezanikt en gedrensd wordt als er een muggescheet fout gaat, ook ik word daar wel eens een beetje nuilerig van.
keej :) , we zijn het dus eens dat de communicatie wat beter zou moeten/kunnen.

ik ben het trouwens geheel met het tweede deel van je betoog eens hoor, er wordt door verschillende mensen da laatste tijd erg snel en veel gezanikt, maar ik hoop dat jullie (de crew) het koppie er niet bij laten hangen !! :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 01 augustus 2001 21:30 schreef kamstra het volgende:

[..]

ik ben het trouwens geheel met het tweede deel van je betoog eens hoor, er wordt door verschillende mensen da laatste tijd erg snel en veel gezanikt, maar ik hoop dat jullie (de crew) het koppie er niet bij laten hangen !! :)
Neuh.. ik iig niet; ik hang nog steeds het volgende motto aan: Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen, hoeveel moeite dat ook kost.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 21:32 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Neuh.. ik iig niet; ik hang nog steeds het volgende motto aan: Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen, hoeveel moeite dat ook kost.
mooi :)

• Renegade
Op woensdag 01 augustus 2001 21:32 schreef Kaj. het volgende:

[..]

En dat moet ook zo blijven, met vriendelijkheid los je vaak meer op als met eindeloos gekibbel :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 21:30 schreef kamstra het volgende:

[..]

Dat zal niet zo snel gebeuren...

Het probleem is, alleen dat als weer diezelfde mensen zich met een negatievce ondertoon met een LA topic gaan bemoeien, dat het dan steeds moeilijker wordt, om normaal en vriendelijk te reageren. En als je reageert met iets (desnoods lichts) negatiefs, dan krijg je dat net zo hard terug.

Het grootste probleem is denk ik koppigheid. Koppigheid om je eigen fouten terug te nemen, als iemand een keer een te snelle beslissing genomen heeft of een te snelle reactie geplaatst heeft. Jezelf dan in duizend bochten wringen om maar bij je standpunt te blijven schiet (bij mij) in het verkeerde keelgat! Dat geldt trouwens voor iedereen! Koppigheid werkt niet...

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wat ik overigens ook nog wel ff kwijt wil is dat ook hier weer blijkt dat er best op een gezonde manier gediscussieerd kan worden in een LA-topic.....daar ben ik blij om :)

edit:

JvS, ik hou me maar gewoon aan je sig. dan zal het allemaal wel loslopen :) :
Life's too short to be pissed off all the time!

• Renegade
Op woensdag 01 augustus 2001 21:36 schreef kamstra het volgende:
wat ik overigens ook nog wel ff kwijt wil is dat ook hier weer blijkt dat er best op een gezonde manier gediscussieerd kan worden in een LA-topic.....daar ben ik blij om :)
[off-topic]
Da's dan al het 2e topic, want het notes draadje ging ook wel lekker :)
[/off-topic]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 21:38 schreef Renegade het volgende:

Da's dan al het 2e topic, want het notes draadje ging ook wel lekker :)
Da's ontopic hoor. :)

Dat maakt deze dan overbodig:
Op woensdag 01 augustus 2001 21:20 schreef GA!S het volgende:

[topic=196086]
[topic=196127]
[topic=195161]
tijdje niet gekeken... Geen oordeel
stof tot nadenken?

[/semi off topic]
Ik denk voor jou. Want ik vind dit dus een stemmingmakende post...

Je doet topics die gewoon vrij netjes lopen voorkomen alsof het oorlog is. Op de techfora gaat het echt wel goed hoor. En ook de onterechtee slotjes blijken soms terecht te zijn, en daar wordt (mits normaal gebracht) ook over gediscusseerd!
Kijk maar:
[topic=196164]
(is een zoeker, dicht)
[topic=196177]
(user boos... reageert niet normaal, dicht)
[topic=196188]
(user opent topic in LA, waarin hij vraagt hoe en waarom. De crew legt uit. Hij blij, iedereen blij. Wéér een "situatie" uit de techfora die goed afloopt. :) Zie je?
Op woensdag 01 augustus 2001 21:36 schreef kamstra het volgende:
Ik ook. :) En met mij de mensen van de crew ook! (ben ik crew? :? :P).
edit:

JvS, ik hou me maar gewoon aan je sig. dan zal het allemaal wel loslopen :) :
Life's too short to be pissed off all the time!
Mooi *D
<font size=1>is best leuk om weer eens te horen<font>

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op woensdag 01 augustus 2001 21:14 schreef Jotti het volgende:
Dit is dus 1 van de 'problemen' waar ik het moeilijk mee heb.. Als de communicatie crew -> ontwikkelaar slecht gaat, is het dan niet de plicht van de crew om hier op eender welke manier iets aan te doen?
De user heeft uiteindelijk niks met de ontwikkelaar te maken, voor de user is de crew de baas en degene die't "allemaal moet regelen".

't Verbaast me eigenlijk dat gans de crew nog zo mak blijft. 'k Zou zelf al met al wat ik maar kan inbrengen zorgen dat of die ontwikkelaars doen wat ze moeten doen, of dat er een weg om hun heen gevonden wordt.
Kunnen jullie meteen weer reageren op die vervelende uservragen en voor items die echt niet kunnen, hopelijk een gegronde reden opvoeren .. die dan net zo snel weer wordt bekritiseerd door users maar waarbij die users dan ook meteen mogelijk oplossingen aanbrengen.. user niet tevreden = user die meedenkt, denk ik dan maar.

Eneeuhh.. users die echt tevreden zijn, hoor je niet.
Users die echt niet tevreden zijn hoor je ook niet.
't Zijn de users die wel tevreden zijn maar nog voldoende ruimte voor verbetering zien die je wel hoort. En hoe tevredener ze zijn over de basis, des te harder je ze hoort!

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Juist ecteinascidin, één van de weinige keren dat ik het echt met je eens ben! ;)

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 20:34 schreef ecteinascidin het volgende:
[edit]
/me geeft Wildhagen een staande ovatie voor zijn reply
en /me ook!

Wildhagen, perfect verwoord en helemaal gelijk.

Ik wordt er zo langzaam aan (ja, ze zullen mij ook wel als crewbasher zien of wat voor enge term dan ook) strontziek van om steeds maar in een hoekje gedrukt te worden als zijnde altijd zeikerig, altijd negatief en altijd flamerig. En waarom? Omdat kritiek hier blijkbaar niet gewenst is, natuurlijk is het nooit leuk als men eens iets minder positief is over jullie, maar dat hoort er gewoon bij. Doe dan ook eens wat met die vele nuttige tips en ideeën. Als er nooit iets mee gebeurd, dan is het logisch dat men sceptisch en kritisch wordt.
Ik zou willen dat het nooit nodig was om negatief te zijn maar blijkbaar is dat nodig, en zelfs dan gebeurt er nog amper wat.
Ja, de to-do lijst zal lang zat zijn maar daar hebben we niks aan, het gaat erom wat wij als user wel merken, plannen zijn leuk, als ze ook ten uitvoer worden gebracht is het des te leuker!

Verwijderd

En om het nog maar eens te benadrukken, wildhagen had het ook al goed verwoord:

Besef wel dat dankzij ons (de users) GoT kan bestaan, minacht dan ook niet diezelfde users, en geef ze al helemaal niet het gevoel dat ze genegeerd worden.

Ik zal ongetwijfeld niet populair zijn bij bepaalde admins, net zoals een wildhagen maar dat kan me geen zak schelen, sommige users durven tenminste te zeggen waar het op staat en kritiek te uiten, als dat terecht is.

Bepaalde admins/moderators zouden eens bij zichzelf te rade moeten gaan om eens op een normale en fatsoenlijke manier om te gaan met mensen. Ja, net zoals in real life.

Ik kom de laatste tijd met veel minder plezier op GoT, en dan kan je wel zeggen, hoepel dan maar lekker op maar het is triest dat het zover heeft moeten komen. Mensen als wildhagen en ik ook komen hier al tijden, hebben duizenden posts hier en kunnen van een afstandje een behoorlijk goeie mening vormen over hoe het er voor staat met GoT, nou om eerlijk te zijn is dat niet al te positief de laatste tijden.
Denk ook eens na over onze mening in plaats van ons minachtend in de hoek te schuiven als zijnde flamers.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Je doet topics die gewoon vrij netjes lopen voorkomen alsof het oorlog is.
Waar je dat uit opmaakt is me echt een raadsel.
Ik doel absoluut niet op de manier WAAROP er in die topics gediscusieerd wordt. Lees die topics eens tussen de regels door zou ik zeggen (en dat bedoelde ik hier ook mee.....)

Wat ik uit die topics merk is een groeiende kloof tussen users en modjes/adjes. Geen oorlog, maar wel steeds meer wrijving en een ondertoon van onbegrip hier en daar.

Deze opmerking is helemaal uit de lucht gegrepen, ga ik verder ook niet op in:
Want ik vind dit dus een stemmingmakende post...

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bepaalde admins/moderators zouden eens bij zichzelf te rade moeten gaan om eens op een normale en fatsoenlijke manier om te gaan met mensen. Ja, net zoals in real life.
...dat verwacht je toch ook van je users!

de betaler vervuilt

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Revolution, wil je het echt weten? Jij staat bij mij inderdaad ook bekend als iemand die graag allerlei gelegenheden aangrijpt om even duidelijk te maken dat je de crew eigenlijk maar niets vindt:

[topic=194746]
hier schop je een aardig lopend topic met een reply gelijk weer in een flamerig hoekje
Op maandag 30 juli 2001 21:12 schreef Revolution het volgende:
De communicatie is weer geweldig... :Z
Wat schreef ik ook alweer?
Dat er zgn. crewbashers zijn, klopt wel. ga ook bij jezelf dan te rade of het wel nodig is om in een LA-thread te reageren, of dat je het doet omdat je eigenlijk onderbewust pissed bent op de crew. Als modjes nadenkende moeten gaan reageren, dan moeten users en al helemaal "dat groepje" dat ook! ok?
IMO slaat dat in dat topic helemaal op jou. Een totaal overbodige reactie... Dit was maar een voorbeeld. Het lijkt soms van je af te druipen dat je maar een topic opzoekt waarin je eventjes je ei kwijt kan dat je de crew maar niets vindt.

En verder mag je hier best kritiek hebben hoor. Als je ergens last van hebt, of je bent het oneens dan kan je discusseren, en krijg je nog weleens gelijk ook, als je gelijk hebt! (zie -bijvoorbeeld- dit topic :z).

Voor de rest: lees dit topic nog eens door, en kijk naar de positieve sfeer, probeer zelf ook eens na te denken of je misschien niet wat overdreven aan het "zoeken" bent naar topics waar je ook even kan zeggen dat je het er niet mee eens bent. Net zoals de crew wellicht z'n best gaat doen minder kortaf te zijn! Dan kan jij vervolgens je opbouwende kritiek uiten (dat mag! :)) en kunnen we in vrede doorGoTten. 8-)

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 01:19 schreef GA!S het volgende:

[..]

...dat verwacht je toch ook van je users!
Een goed voorbeeld doet goed volgen.

Verder wil ik er eerst geen woorden meer aan vuilmaken, ga :z en hoop dat men iets aan mijn posts en mening heeft.

edit: JvS, jij benadert mensen als mij en wildhagen tenminste niet gelijk al met een negatieve instelling, dat is positief te noemen, dat in tegenstelling tot sommige andere admins/mods. Namen hoeven niet genoemd te worden denk ik. Ik zal dit topic nog eens helemaal doorlezen morgen, als jij dan nog eens de posts van wildhagen in dit topic wilt doorlezen, geeft nl. precies weer waarom ik soms op een bepaalde manier reageer.

En verder ben jij maar een tijdelijke mod dus dat telt niet. >:) ;)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

* Jordi sluit zich aan bij JvS.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 02 augustus 2001 01:22 schreef Revolution het volgende:

edit: JvS, jij benadert mensen als mij en wildhagen tenminste niet gelijk al met een negatieve instelling, dat is positief te noemen, dat in tegenstelling tot sommige andere admins/mods.
Daar waren we in dit topic geloof ik juist een beetje over aan het praten, toch? :) Dat dat dus niet meer moest gebeuren? Daarom vind ik dit dus zo'n goed topic. Ik ben het met je eens dat er misschien maar gewoon een eerste stap door mods gezet moet worden.

Ik hoop dat je m'n voorbeeld ook begrijpt. Ik heb het al vaker gezegd in dit topic, maar het is moeilijk om netjes te blijven als je constant van dezelfde mensen negatieve feedback krijgt. Maar eigenlijk is dat gewoon een risico van 't vak, en zouden de mods dus gewoon netjes moeten blijven (o.a. reden dat ze mod geworden zijn, lijkt me!). Dus het moet van beide kanten komen. Zo moet dat zeker lukken.
Namen hoeven niet genoemd te worden denk ik. Ik zal dit topic nog eens helemaal doorlezen morgen, als jij dan nog eens de posts van wildhagen in dit topic wilt doorlezen, geeft nl. precies weer waarom ik soms op een bepaalde manier reageer.
probeer dan alleen zo te reageren, als het nodig is om er te reageren. Want heel vaak is het niet nodig, is de kritiek al gegeven, en daarna komt er een dikke Troll van iemand bovenop. Dat is dus niet nodig, en daarmee maak je je niet geliefd, met alle gevolgen van dien.

Ik zeg niet dat je altijd de crew de kont moet kussen (want bij "jullie" lijkt het weleens heel erg Z/W te zijn: Ja zeikt af omdat je geen wannabemod bent en niet wil kontkussen. Geloof me, er is een middenweg! :)
En verder ben jij maar een tijdelijke mod dus dat telt niet. >:) ;)
Bwehehe :)

Dat maakt niet uit, eigenlijk ben ik gewoon alleen gebruiker, met modrechten in [forum=9] :P. Ik kan niet eens meepraten in het crewforum joh. (zelfs m'n LANforum hebben ze me tijdelijk afgenomen ;( ).

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Op woensdag 01 augustus 2001 21:20 schreef GA!S het volgende:
[semi off topic]
Er lopen nu een stuk of 5 draadjes hier in LA die allemaal over andere onderwerpen gaan, maar waarin dezelfde ondertoon te bespeuren is....

[topic=196086]
[topic=196127]
[topic=194197]
[topic=195161]
[topic=194345]

stof tot nadenken?

[/semi off topic]
GA!S je hebt helemaal gelijk.
Ik heb even de topics doorgezapt en ik bespeur IDD overal dezelfde ondertoon.
Wat me nog veel meer opvalt is dat het overal dezelfde kleine groep users is....

Wie moet dan eens gaan nadenken ?

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 19:34 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Wat me nog veel meer opvalt is dat het overal dezelfde kleine groep users is....

Ik weet het antwoord wel, maar het is _zo_ makkelijk om zonder gescheld toch te flamen naar de crew. Het is meestal _net_ geen flame :)

Er is weinig aan te doen denk ik, mensen die het oneens zijn geweest ooit en geen gelijk hebben gekregen, bovendien een grote trots hebben en dus "wraak" willen, blijven altijd tegen de crew aanschoppen.

Stond er tot 2 maanden geleden onzin in SG, nu is HK het forum om tegenaan te schoppen. Eerst is het niveau te laag en vinden ze het GoT-onwaardig, proberen we vervolgens het niveau op te krikken, willen we teveel en mag er te weinig |:(. Als we dan in HK eens grote schoonmaak houden en alle onzinners/HK-meubelstukken eruit gooien, krijg je weer commentaar.

Commentaar van de zogenaamde crew-bashers raakt me totaal niet meer, het is meer vermaak dan echt kritiek voor mij. Het is _zo_ makkelijk om commentaar te leveren als je niet ziet wat er achter de schermen wordt verzet aan werk.

Sommige mensen maken er helaas een sport van om uitspraken van crewleden te verdraaien en zo te brengen dat het lijkt alsof wij een lui nazistisch zooitje ongeregeld zijn die alleen maar op slotjes en bans geilen...

Gelukkig is het groepje bashers klein,
helaas is het groepje bashers actief.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op donderdag 02 augustus 2001 19:34 schreef d-Frag het volgende:

Wat je je dan eerst nog kan afvragen is of die kleine groep users gelijk heeft :)

enneuhh revolution, met crewbashers bedoelt mijn mezelf, wildhagen en onno mee denk'k zo :)

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 21:11 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Wat je je dan eerst nog kan afvragen is of die kleine groep users gelijk heeft :)

enneuhh revolution, met crewbashers bedoelt mijn mezelf, wildhagen en onno mee denk'k zo :)
Je hebt gelijk pooh, gelukkig hebben wij inmiddels een forum gevonden waar de sfeer nog wel goed is. ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 22:42 schreef Revolution het volgende:

[..]

Je hebt gelijk pooh, gelukkig hebben wij inmiddels een forum gevonden waar de sfeer nog wel goed is. ;)
De sfeer is wat je er zelf van maakt. Je kunt een feestje ook vern**ken door zelf de sfeer te verpesten, net zoals je een slecht opgezet feest met eigen initiatief tot een knalfeest kunt maken...

Dus... Een gezelliger GoT begint bij jezelf. Laten we om te beginnen elkaar netjes behandelen en liev doen voor elkaar (hoe saai dat volgens sommigen ook is)...

Users zijn liev :* O+ ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 23:38 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

De sfeer is wat je er zelf van maakt.
Users zijn liev :* O+ ;)
Jij ook hoor :* ;)

Verder ben ik het niet met je opmerking eens.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wat een ongelofelijke zout opmerking. In die topics staan een hoop opmerkingen en suggesties van users die d.m.v. discussie actief mee willen denken over het beleid / de dagelijkse gang van zaken op GoT. Dat discussie vaak het botsen van verschillende meningen inhoudt lijkt me niet meer dan normaal. Ook het feit dat niet iedere user even "handig" zijn mening weet te formuleren wil niet zeggen dat ze inhoudelijk niets te melden hebben. Dit zien als de crew tegen de rest (of de rest tegen de crew) is het domste dat je zowel als user als als mod kan doen.

Door zoŽn opmerking te maken kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat jij er toch op die manier tegen aankijkt.
jammer....

Een woord als "crew-basher" :r .
Je hoort als mod/adje gewoon te luisteren naar wat je users vertellen, of het nou positief of negatief is. Uiteindelijk streef je toch allemaal hetzelfde doel na, GoT en t.net zo leesbaar/actief/gezellig mogelijk te maken en houden. Iemand die het echt gehad heeft met GoT gaat vanzelf wel weg, die neemt toch niet de moeite om hier alleen maar te komen om te zeiken. Dat maak je mij niet wijs. Iemand die veel op de tech-fora post hoor je gewoon serieus te nemen, die mensen verdienen het gewoon niet om als "crew-basher" bestempeld te worden!

de betaler vervuilt

Pagina: 1