Toon posts:

Facebook: Op app geen foto's-tabblad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tweetal weken kan ik via de Facebook-app het tabblad foto's van mijn eigen profiel (en van andere profielen) niet meer vinden. Op de laptop is dit geen enkel probleem.
Dit probleem heb ik enkel op mijn smartphone. Andere personen kunnen het tabblad foto's wel nog zien van mijn profiel.

2de probleem: Onlangs heb ik een nieuw kind gekregen. Dit heeft mijn vriendin gedeeld met een levensgebeurtenis en mij daarin getagd. Maar ik kan dit ook niet zien in mijn levensgebeurtenissen. In het verleden werd ik ook getagd bij zo'n levensgebeurtenis en kwam dit ook bij mijn persoonlijke levensgebeurtenissen.

Hopelijk kan iemand mij helpen?

mvg
Thomas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Je maakt speciaal een account aan voor deze vraag? Was Googlen niet sneller?

Anyway foto's in de app (op Android iig) vind je onder je profiel: stukje naar beneden scrollen dan zie je 3 blokjes photos, life events en music op een rij(bij mij dan toch). Of via je profiel: more, activity log, categories.

Gefeliciteerd met je kind 😁
Hoe het verder met life events zit, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn probleem: Enkele weken geleden zag ik alles nog op de goede manier. Maar sinds 2 weken zie ik bij mijn profiel eerst mijn gegevens, daarna mijn vrienden, dan het deel om een nieuw bericht toe te voegen en dan begint mijn tijdlijn al.

Zoals hierboven omschreven kan ik niet meer op mijn smartphone zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen werkt alles terug naar behoren. Na de update rond 5 december waren er meer met dit probleem.