Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon van max 750 euro. Ik ben op zoek naar een lekker groot toestel, zo'n 6,5'' met een goede camera en een goede accu. De specs resolutie van het scherm vind ik niet zo belangrijk, 1080p komt de accuduur namelijk ten goede. Ik zal het toestel voornamelijk gebruiken om te appen, video's te kijken en foto's te maken.
Momenteel twijfel ik tussen de S10+ en een Oneplus 7T:
Samsung S10+: pricewatch: Samsung Galaxy S10+ (8GB intern) 128GB Zwart
Oneplus 7T: pricewatch: OnePlus 7T Blauw
Wat ik begrijp is dat de S10 op cameragebied en accugebied waarschijnlijk beter scoort. De Oneplus heeft weer als voordeel dat hij een 90hz scherm heeft en waarschijnlijk betere softwaresupport dan de Samsung zal hebben.
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? Welk van de twee zouden jullie aanraden? Of zouden jullie eventueel wachten tot bijvoorbeeld een S11-series van Samsung?
Momenteel twijfel ik tussen de S10+ en een Oneplus 7T:
Samsung S10+: pricewatch: Samsung Galaxy S10+ (8GB intern) 128GB Zwart
Oneplus 7T: pricewatch: OnePlus 7T Blauw
Wat ik begrijp is dat de S10 op cameragebied en accugebied waarschijnlijk beter scoort. De Oneplus heeft weer als voordeel dat hij een 90hz scherm heeft en waarschijnlijk betere softwaresupport dan de Samsung zal hebben.
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? Welk van de twee zouden jullie aanraden? Of zouden jullie eventueel wachten tot bijvoorbeeld een S11-series van Samsung?