Volgende week is het weer zo ver, van maandag t/m vrijdag is ee weer de Philips Myshop Popup Store op de High Tech Campus. Nu alleen nog hopen dat iemand een foldertje online zet
Ik heb die folder, het is nogal een flinke dus ga 'm niet scannen, maar op de voorkant staat met grote letters 40% korting op het complete Hue assortiment.WinSCaP schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:39:
Volgende week is het weer zo ver, van maandag t/m vrijdag is ee weer de Philips Myshop Popup Store op de High Tech Campus. Nu alleen nog hopen dat iemand een foldertje online zet
Bijvoorbeeld:
Go+Bluetooth 47,97
White & Color Starterkit E27 119,97
White Starterkit E27 59,97
White Ambience Starterkit E27 77,97
Motion Sensor 23,97
Sana White & Color 101,97
Ensis white&color ambiance hanglamp 239,97
Buitensensor 29,97
Play light bar double pack 77,97
@WinSCaP @PhilipsFan Kun je hier alleen terecht op uitnodiging o.i.d. of zou ik hier ook terecht kunnen?
Als het goed is, is dit een pop-up die voor iedereen toegankelijk is!
[ Voor 4% gewijzigd door Ninjetsu NL op 07-12-2019 14:04 ]
Is er ook helemaal geen info online dan? Vind alleen oude informatie.
Zal me sowieso nog wat €€€ kosten kosten om daar en terug te komen.
Zal me sowieso nog wat €€€ kosten kosten om daar en terug te komen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Heb net even navraag gedaan maar het blijkt eigenlijk wel alleen voor medewerkers te zijn, echter is daar in t verleden geen probleem van gemaakt... zit dus een risico aan, hoogstwaarschijnlijk vind je daarom ook niets online...
40% op groot assortiment voor iedereen klinkt ook wel een beetje 'too good to be true' op iets wat niet vaak in de aanbieding is, of met grote kortingen.
[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 07-12-2019 16:59 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Kan iedereen hier binnen komen of moet je een pasje of zo van de campus hebben ?
BarryMel
Dat is alleen voor de ambassadeur shop, en je kunt alleen in de winkel of telefonisch bestellen.WinSCaP schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:39:
Prijs is daadwerkelijk 40% van de adviesprijs, dus reken maar uit.
Gewoonlijk mag iedereen daar kopen, naar ervaring. Medewerkers van Philips krijgen nog extra belastingvoordeel. Er zijn genoeg mensen op de campus die geen myshop pas hebben en die worden vooralsnog nooit geweerd. Als ze het boekje uitdelen is het ook gewoon aan iedereen bij het lunch gedeelte.
Rond de lunch is het gewoonlijk nogal druk trouwens, dus let daarmee op.
Rond de lunch is het gewoonlijk nogal druk trouwens, dus let daarmee op.
☻/
/▌
/ \
Met dank aan @PhilipsFan meer foto's volgen s ik achter een PC zit

[ Voor 100% gewijzigd door WinSCaP op 08-12-2019 16:12 ]
Ja of: het is van zichzelf al zo hoog geprijsd dat dit soort kortingen 'makkelijk' kunnen?The Chosen One schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:45:
40% op groot assortiment voor iedereen klinkt ook wel een beetje 'too good to be true' op iets wat niet vaak in de aanbieding is, of met grote kortingen.
Zit een behoorlijke marge op de Hue spullen.SuBBaSS schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:33:
[...]
Ja of: het is van zichzelf al zo hoog geprijsd dat dit soort kortingen 'makkelijk' kunnen?
Weet trouwens iemand waar op de campus de pop-up store staat? Misschien stuur ik er even een familielid uit Eindhoven heen.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
De 'boerderij' bij parkeerplaats p6. Als je uit de parkeerplaats komt bij de lift rechtdoor en dan zie je vanzelf een klein oud gebouwtje
☻/
/▌
/ \
Waar heb je trouwens gevonden dat het op de HTC is?WinSCaP schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:39:
Kan iemand die erheen gaat eventueel even kijken of ze daar toevallig ook Hue Being lampen hebben?
Om in te haken op bovenstaande vraag.
Is het hele assortiment van Hue daar ook aanwezig en daar is korting op of is het alleen korting op alles wat aanwezig is maar niet perse het hele assortiment is.
Beetje lastig voor mij nog, heb sinds kort een huurwoning en ben nog bezig met voorbereidende werkzaamheden en komende 1-2 weken schilderen/sauzen. Dus geen idee nog met lampen hoe en waar.
Maybe die met 2 of 3 zwarte spotjes, hue bridge zelf en dan losse lampen of die ronde plafondlamp(en) e.d.
First world issues en zo.
Is het hele assortiment van Hue daar ook aanwezig en daar is korting op of is het alleen korting op alles wat aanwezig is maar niet perse het hele assortiment is.
Beetje lastig voor mij nog, heb sinds kort een huurwoning en ben nog bezig met voorbereidende werkzaamheden en komende 1-2 weken schilderen/sauzen. Dus geen idee nog met lampen hoe en waar.
Maybe die met 2 of 3 zwarte spotjes, hue bridge zelf en dan losse lampen of die ronde plafondlamp(en) e.d.
Kom er net vandaan. Heb de Hue Being lampen in drie kleuren zien liggen. De witte waren wel bijna op. Prijs zo uit mijn hoofd was 83.40.Froemp schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:23:
Kan iemand die erheen gaat eventueel even kijken of ze daar toevallig ook Hue Being lampen hebben?
Ze hebben veel! Incl buitenlampen en filament lampen. Miste zelf wel de Impress lampen. Ook nog wat oude stock waar 50% korting op zit.The Chosen One schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:42:
Om in te haken op bovenstaande vraag.
Hoe zit dit nou precies? Kan ik als gewone consument gewoon naar de pop-up store en daar aankopen doen?
Zoals al gemeld is, je kan er naar toe, je wordt niet aan de deur geweigerdDanielson schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:08:
Hoe zit dit nou precies? Kan ik als gewone consument gewoon naar de pop-up store en daar aankopen doen?
Ik werk voor Philips en moet altijd mn postcode en huisnummer verstrekken bij het afrekenen in de pop-up-store.
Edit: Of de myshop pas natuurlijk, maar die heeft niemand bij zich.
Edit: Of de myshop pas natuurlijk, maar die heeft niemand bij zich.
[ Voor 24% gewijzigd door Stoeptegel5 op 09-12-2019 14:59 ]
Er lijkt overigens wel een verschil te zitten tussen sommige van deze dingen, true je kan veel krijgen in de Pop-up Store, echter gelden de aanbiedingen langer zoals in de eerste fotoWinSCaP schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:28:
Met dank aan @PhilipsFan meer foto's volgen s ik achter een PC zit
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was de Hue Sync er ook? Want kan het mij bijna niet voorstellen dat ze een nieuw product al meteen met 40% korting verkopen. Hij is dan nog steeds buiten mijn budget maar zou het misschien voor sommige mensen wel al een stuk betaalbaarder maken dan die adviesprijs van 250 euro.DoubleD1980 schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:05:
[...]
Kom er net vandaan. Heb de Hue Being lampen in drie kleuren zien liggen. De witte waren wel bijna op. Prijs zo uit mijn hoofd was 83.40.
[...]
Ze hebben veel! Incl buitenlampen en filament lampen. Miste zelf wel de Impress lampen. Ook nog wat oude stock waar 50% korting op zit.
Die sync heb ik nog nergens gezien nee. Ook niet recentelijk in een andere generiekere 40% Hue aanbieding die bij Signify mogelijk was (via LightGallery).
☻/
/▌
/ \
Zonet op de HTC facebook:
High Tech Campus Eindhoven
7 mins ·
This week at the Campus: the Philips pop-up store! Bring your badge 👍🏻 Click here for the magazine: https://tinyurl.com/wqgdlmk
High Tech Campus Eindhoven
7 mins ·
This week at the Campus: the Philips pop-up store! Bring your badge 👍🏻 Click here for the magazine: https://tinyurl.com/wqgdlmk
☻/
/▌
/ \
Met zo'n mooie folder online werkt deze misschien ook met de hornbach laagste prijs garantie. Iemand al geprobeerd? In dat geval deze prijzen met 10% extra eraf en voor de startersets kun je dan ook nog cashback claimen.
Bijkomend voordeel is dat je niet perse naar Eindhoven hoeft.
[ Voor 12% gewijzigd door peter13579 op 10-12-2019 12:41 ]
Ik vermoed het niet, aangezien het officieel niet voor iedereen is, maar toch... het is het proberen waardpeter13579 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:40:
Met zo'n mooie folder online werkt deze misschien ook met de hornbach laagste prijs garantie. Iemand al geprobeerd? In dat geval deze prijzen met 10% extra eraf en voor de startersets kun je dan ook nog cashback claimen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Voor mijn duidelijkheid, heb je het bij de Hornbach ook voor de prijs uit de folder meegekregen?
Als ze bij hornbach de laagste prijsgarantie toekennen krijg je het niet voor de prijs van de pop-up store maar 10% minder, dus effectief 46% korting op de adviesprijsMichelle18 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:50:
[...]
Voor mijn duidelijkheid, heb je het bij de Hornbach ook voor de prijs uit de folder meegekregen?
Van de hornbach website: " En die werkt als volgt: mocht je bij de concurrent een identiek artikel goedkoper vinden, dan krijg je het artikel bij ons ook voor deze prijs – plus daarbovenop krijg je voor je tip ook nog eens 10% korting. Als dank. Want eigenlijk is het ons werk om altijd alle prijzen in de gaten te houden."
https://www.hornbach.nl/c...etails_prijsgarantie.html
Ik schreef het idd verkeerd, maar waar het omging of ze de korting erkende bij de Hornbach nav. de folder. Ik wil straks naar de Hornbach rijden, en of de folder laten zien of de aanbieding van Correct.peter13579 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 02:34:
[...]
Als ze bij hornbach de laagste prijsgarantie toekennen krijg je het niet voor de prijs van de pop-up store maar 10% minder, dus effectief 46% korting op de adviesprijs.
Van de hornbach website: " En die werkt als volgt: mocht je bij de concurrent een identiek artikel goedkoper vinden, dan krijg je het artikel bij ons ook voor deze prijs – plus daarbovenop krijg je voor je tip ook nog eens 10% korting. Als dank. Want eigenlijk is het ons werk om altijd alle prijzen in de gaten te houden."
https://www.hornbach.nl/c...etails_prijsgarantie.html
Ben benieuwd! Als het werkt ga ik ook even langs de hornbach... heb nog wat tuinverlichting nodigMichelle18 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:53:
[...]
Ik schreef het idd verkeerd, maar waar het omging of ze de korting erkende bij de Hornbach nav. de folder. Ik wil straks naar de Hornbach rijden, en of de folder laten zien of de aanbieding van Correct.
Omdat het personeelskorting betreft gaat de Hornbach hierin niet mee. Ik heb wel de starter set gu10 goedkoop kunnen bij Hornbach met korting door Correct.Wallie schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:59:
[...]
Ben benieuwd! Als het werkt ga ik ook even langs de hornbach... heb nog wat tuinverlichting nodig
Iemand nog enig idee van de voorraad die nog hebben staan? Ik moet morgen nog terug vanwege een DOA en ben benieuwd wat er nog zoal te krijgen
Je kan ook telefonisch of per mail bestellen. (indien je pasje heb) . dan sturen ze het gewoon op.
Water-Escape
Stond nog best wel wat moet ik eerlijk zeggen! Al is wat er staat aan Hue het laatste blijkbaar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.