Update Driver software

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TokkeBe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Hoi Tweakers!

hebben jullie toevallig kennis van een betrouwbare (zijn genoeg frauduleuze programma's op de markt) software die je hardware scant en de meest recente driver hiervoor zoekt?
...

Ik gebruik uiteraard windows 10 met de update functie hierin maar merk dat ik voor mijn Mobo nog amper driver binnen krijg en de gigabyte site is redelijk bagger.
...

Tips of hints zijn dus altijd welkom, indien het een betrouwbare software is mag deze gerust payable zijn.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gebruik deze voor Intel; https://www.intel.com/content/www/us/en/support/detect.html

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 19:36
TokkeBe schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:47:
Hoi Tweakers!

hebben jullie toevallig kennis van een betrouwbare (zijn genoeg frauduleuze programma's op de markt) software die je hardware scant en de meest recente driver hiervoor zoekt?
...

Ik gebruik uiteraard windows 10 met de update functie hierin maar merk dat ik voor mijn Mobo nog amper driver binnen krijg en de gigabyte site is redelijk bagger.
...

Tips of hints zijn dus altijd welkom, indien het een betrouwbare software is mag deze gerust payable zijn.
...
dat is meestal geen goed plan

ook als je een oud moederbord hebt zijn er vaak geen nieuwere drivers
en daar mee gaan lopen rommelen is vaak geen goed plan.

waarom denk je dat drivers geupdate moeten blijven worden?

stabiele drivers hoeven vaak maar 1x te worden uitgebracht.

welk moederbord heb je eigenlijk?

als gigabyte geen drivers publiceert dan zijn die drivers dus nog steeds de meest aangewezen drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkeBe
  • Laatst online: 28-12-2024
ik heb een gigabyte Z270X-Gaming 5