Welk race stuur kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.552 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amir98
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-10-2021
Beste Tweakers,

Ik wil na lange tijd weer is Euro truck simulator 2 gaan spelen, alleen wil ik hiervoor nu een Game stuur halen.

Ik heb alleen geen flauw idee wat nou fijn is qua stuur.
Hebben jullie tips voor me?

Wat ook nog handig is om te weten, ik weet ook nog niet of ik het voor de PS4 ga halen of voor op me laptop.

Amir

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 16:08
Aangezien ETS2 een PC game is lijkt dat laatste me een simpele keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-06 10:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

En het mooiste is als je er een hebt met koppeling en H patroon versnellingsbak.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 14:16
ETS 2 gaat niet zo zeer over krachten en een super-precies gevoel in het sturen, maar meer om het spel. Ik zou me daarom dus qua stuur niet heel druk maken erover. Een T300 of zelfs T150 is er prima voor als je het qua budget leuk wil houden.
Wel zou ik voor een knap setje pedalen erbij kijken met een koppeling, en inderdaad zoals @NoFearCreations ook al opmerkte met een H-pattern shifter erbij. Voor de pricewatch: Thrustmaster Shifter TH8A Zilver, Zwart zijn er ook nog wel wat mods te vinden, zie onder meer YouTube: 3DRap Thrustmaster TH8A Mods
Aangezien je nogal wat acties kan toewijzen is een button box eventueel nog een interessante toevoeging,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Op Tweakers helpen wij elkaar graag, maar het is wel belangrijk dat je zelf je eigen inzet toont. Wat heb je zelf al uitgezocht? Ik weet zeker dat hier meerdere youtube videos over te vinden zijn. Ik sluit het topic even totdat je zelf iets hebt uitgezocht, je kunt mij een DM sturen als je jouw zoektocht bevindingen wilt toevoegen aan het topic.

Dit topic is gesloten.