Toon posts:

Geforce 2 Overclocken + Foto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo.

Nou het zou leuk zijn als jullie vertellen hoe je je geforce 2 hebt overgeclocked, en / of eventueel verandert hebben, dit zou leuk zijn met foto als er zichtbare veranderingen te zien zijn.

Ik zelf heb mijne nog niet overgeclocked vandaar deze topic.

Greetz Nightbat

Verwijderd

Ik heb mijn V7700 GTS gemod met een aantal headsinks op de mem chippies, wel leuk maar je kunt er misschien maar 5-10 MHz mee klokken.

Verwijderd

Installeer die Tweak Utility dan. Simpeler kan het niet. :D

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik heb mij Asus v7700 pure pas overgeclockt en een foto gemaakt maar de foto is een beetje groot (110KB) maar dit is de link

http://www.geocities.com/remcoharing/gf2orb.jpg

er zit een pentium 1 heatsink op,door de helft gezaagt en dan een helft over 2 geheugen chips. vast gelijmd met arctic silver thermal adhesive. en over de GPU heb ik de bleu orb geplaats en die zit gewoon met de orginele gaatjes en penetjes en daar zit arctic silver cool pasta onder.

hij draait nu 235Mhz voor de GPU (kan wel hoger maar word ie niet sneller van) de gpu word 49 graden als ik 3dmark 2001 6x achter elkaar laat draaien. het mem staat op 420Mhz bij 445 krijg ik pas artifects (of zo iets)

ik ben in 3d maark 2001 500 punten er op vooruit gegaan (in 3d mark 2000 570 punten)

suc6 met overclocken.

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zelf heb ook de geforce 2

dus de asus v7700 gts II 32 meg pure dd.

Maar met welke tweak prog hebben jullie het gedaan dan?

Verwijderd

Topicstarter
Btw je foto doet het niet:

This page is not available.
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

linken vanaf geocities werkt niet zo best..

Verwijderd

ik heb mijnHercules 3D Prophet II MX oem overgeklokt m.b.v Geforce tweak Utility.daar kun je echt heel veel dingen mee instellen.ik heb een PIII heatsink van coolermaster in stukken gezaagd en die stukken heb ik met koelpasta en met lijm aan de memchips bevestigd.op de core zit de blauwe standaard heatsink, daar heb ik ook nog een klein 40mm fannetje op geschroefd.en om het af te maken heb ik onder de kaart nog een 92mm Nidec fan gemonteerd >:)
met deze koeling kan ik hem op 230/220 laten draaien en hij wordt niet echt warm. :)

Verwijderd

Topicstarter
Cool, heb je foto?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die link moet je in een nieuw venster kopieren en plakken. Dan werkt het wel.
Op woensdag 01 augustus 2001 21:19 schreef kwikkwekenkwak het volgende:
Ik heb mij Asus v7700 pure pas overgeclockt en een foto gemaakt maar de foto is een beetje groot (110KB) maar dit is de link

http://www.geocities.com/remcoharing/gf2orb.jpg

er zit een pentium 1 heatsink op,door de helft gezaagt en dan een helft over 2 geheugen chips. vast gelijmd met arctic silver thermal adhesive. en over de GPU heb ik de bleu orb geplaats en die zit gewoon met de orginele gaatjes en penetjes en daar zit arctic silver cool pasta onder.

hij draait nu 235Mhz voor de GPU (kan wel hoger maar word ie niet sneller van) de gpu word 49 graden als ik 3dmark 2001 6x achter elkaar laat draaien. het mem staat op 420Mhz bij 445 krijg ik pas artifects (of zo iets)

ik ben in 3d maark 2001 500 punten er op vooruit gegaan (in 3d mark 2000 570 punten)

suc6 met overclocken.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24
Ik heb op mijn Hercules 3d-Prophet II Pro ook een blue-orb geplaats, maar ik merk niet echt veschil met de originele cooler. Zal eens Arctic Silver proberen. Ramsinkjes zitten er al op.

Verwijderd

Topicstarter
Hij de foto doet het.

En als jij een foto hebt van hoe jij bezig bent met die artic silver en die ramsinkjes, graag.

Greetz Nightbat, en alvast bedankt voor jullie reacties.

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Nee sorry daar heb ik geen foto's van....

maar op www.arcticsilver.com staan wel foto's en uitleg over hoe het spul werkt enzo, echt handig om even te lezen

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

Verwijderd

Topicstarter
Och ja dan maar geen foto, in iedergeval sux6 met overclocken, hopelijk volgt nader bericht hoe het is gegaan.

Greetz Nightbat.

Verwijderd

Rechtermuis knop >Doel opslaan aka Save File as> ZO doe je dat met geo :)

Verwijderd

Ik gebruik Riva Tuner,handig proggie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.oc2000.myweb.nl/misc/rvt.jpg

220 en 366 schijnen redelijk veilige settings te zijn, zonder veranderingen aan de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Cool progje, is dat standaard bij de meegeleverde software bij je video plank?

Of is dat de downloaden ergens?

Ben het namelijk nog niet tegen gekomen.

Groetjes Nightbat.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 00:17 schreef Nightbat het volgende:
Cool progje, is dat standaard bij de meegeleverde software bij je video plank?

Of is dat de downloaden ergens?

Ben het namelijk nog niet tegen gekomen.

Groetjes Nightbat.
Hier onder andere:

http://guru3d.com/rivatuner/

Verwijderd

Topicstarter
Tnx man.
Pagina: 1