Beste Tweakers,
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te bestellen (incl. assemblage aan 105 EUR) bij Azerty, maar zou toch nog even wat feedback van jullie willen krijgen. Kunnen jullie het onderstaande even bekijken?
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen. Dit zal voorlopig op 1080p zijn en later 1440p. Naast het gamen zal de pc gebruikt worden voor netflix (meestal op 2de scherm).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200-1500 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard komen mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eventueel een extra fan vooraan in de case? Enige suggesties van merk, type...?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet muisstil zijn, maar ik wil ook geen stofzuiger op mijn bureau hebben staan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de build geschikt om de meeste games op 1440p te spelen aan hoge/max settings? Zijn er eventuele onderdelen die meer bang for buck zijn?
Prijslijst:
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te bestellen (incl. assemblage aan 105 EUR) bij Azerty, maar zou toch nog even wat feedback van jullie willen krijgen. Kunnen jullie het onderstaande even bekijken?
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen. Dit zal voorlopig op 1080p zijn en later 1440p. Naast het gamen zal de pc gebruikt worden voor netflix (meestal op 2de scherm).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200-1500 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard komen mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eventueel een extra fan vooraan in de case? Enige suggesties van merk, type...?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet muisstil zijn, maar ik wil ook geen stofzuiger op mijn bureau hebben staan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de build geschikt om de meeste games op 1440p te spelen aan hoge/max settings? Zijn er eventuele onderdelen die meer bang for buck zijn?
Prijslijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,40 | € 109,40 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 445,90 | € 445,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 87,84 | € 87,84 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 108,58 | € 108,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.145,16 | ||