7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)
Vraag
Alle reacties
Heeft de slang een rubber afdichting dan gebruik je geen teflon tape. Zit er geen rubber dan heb je wel teflon tape nodig.
Koppelstukken voor water en voor gas zijn niet altijd uitwisselbaar.
Koppelstukken voor water en voor gas zijn niet altijd uitwisselbaar.
@TheBorg
Dankjewel voor je reactie. Wanneer je teflon tape gebruikt weet ik inmiddels.
Denk je dat deze onderdelen dus compatibel zouden moeten zijn?
Dankjewel voor je reactie. Wanneer je teflon tape gebruikt weet ik inmiddels.
Denk je dat deze onderdelen dus compatibel zouden moeten zijn?
7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)
Mogen we aannemen dat jij het gebruikt om een kraan aan te sluiten op een waterleiding en daarom alle materialen dan ook daarvoor geschikt zijn? Dat moet blijken uit een kenmerk of logo van bijv. KIWA.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Ik heb het ontdekt.
Ze worden geleverd zonder pakkingen... Toch vreemd dat de RTM puntstukken dat wel slikken...

edit: weet iemand of die pakkingen bij de Gamma of Bauhaus oid liggen?
Edit2: die pakkingen heten dus fiberringen
Ze worden geleverd zonder pakkingen... Toch vreemd dat de RTM puntstukken dat wel slikken...

edit: weet iemand of die pakkingen bij de Gamma of Bauhaus oid liggen?
Edit2: die pakkingen heten dus fiberringen
[ Voor 22% gewijzigd door busscherski op 06-12-2019 18:39 ]
En als je ook nog even google gebruikt en zoekt op vlakke dubbelnippel gaat het nog beter die jij laat zien heeft geen vlakke kant waar de fiber ring op moet.
Zojuist de ringen gekocht bij Bauhaus, die hebben ze zelfs minstens tot 2". Verkopen ze per 5, kost bijna niets.
@andre208
Dat is nog beter qua afdichting ja, ik wist niet dat ze bestonden. Qua flow zijn ze wat slechter en dat houd al niet over.
Als het straks nog lekt koop ik die.
Vind zulke dingen altijd lastig te zoeken online.
@andre208
Dat is nog beter qua afdichting ja, ik wist niet dat ze bestonden. Qua flow zijn ze wat slechter en dat houd al niet over.
Als het straks nog lekt koop ik die.
Vind zulke dingen altijd lastig te zoeken online.
Pagina: 1