Wat ga je met je laptop doen?
Foto's bewerken en organiseren met Adobe Elements (foto's gaan na bewerking naar externe HDD/NAS), beetje surfen, thuiswerken (Citrix), mailen, Garmin-motorroute applicaties en ik wil een beetje gaan gamen (Niet multi-player; Far Cry 5, Rainbow Six). Hoeft allemaal niet op ultra-instellingen
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen in huis een beetje rondsjouwen. Komt niet buiten de deur. Wel belangrijk dat er een fatsoenlijke externe monitor (liefst 4k) op kan worden aangesloten ivm thuiswerken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeuren.
Ik ben zelf tot een shortlist van 2 systemen gekomen, qua prijs en eigenschappen op het eerste gezicht volkomen vergelijkbaar:
Nummer 1:
Dell 7590
Voordelen:
Thunderbolt 3 dus makkelijk voor randapparatuur
Geheugen uitbreidbaar waardoor multi-channel geheugen mogelijk
Volwaardige processor
Nadelen:
hoop geklaag over lawaaiige fans, niet helemaal duidelijk of bios-updates dit hebben verholpen
en nummer 2:
pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL (81SW0028MH)
Voordelen:
Goed getest door Tweakers
Nadelen: single channel ram, het is een Lenovo
Iemand op of aanmerkingen? Of een suggestie voor een ander merk/model?
Foto's bewerken en organiseren met Adobe Elements (foto's gaan na bewerking naar externe HDD/NAS), beetje surfen, thuiswerken (Citrix), mailen, Garmin-motorroute applicaties en ik wil een beetje gaan gamen (Niet multi-player; Far Cry 5, Rainbow Six). Hoeft allemaal niet op ultra-instellingen
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen in huis een beetje rondsjouwen. Komt niet buiten de deur. Wel belangrijk dat er een fatsoenlijke externe monitor (liefst 4k) op kan worden aangesloten ivm thuiswerken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeuren.
Ik ben zelf tot een shortlist van 2 systemen gekomen, qua prijs en eigenschappen op het eerste gezicht volkomen vergelijkbaar:
Nummer 1:
Dell 7590
Voordelen:
Thunderbolt 3 dus makkelijk voor randapparatuur
Geheugen uitbreidbaar waardoor multi-channel geheugen mogelijk
Volwaardige processor
Nadelen:
hoop geklaag over lawaaiige fans, niet helemaal duidelijk of bios-updates dit hebben verholpen
en nummer 2:
pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL (81SW0028MH)
Voordelen:
Goed getest door Tweakers
Nadelen: single channel ram, het is een Lenovo
Iemand op of aanmerkingen? Of een suggestie voor een ander merk/model?
De islam kan uw vrijheid schaden