winkel ultrawide monitoren vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 22:06
Ik heb het in mijn hoofd gekregen om een ultrawide monitor aan te schaffen.
zoals een goede consument heb ik hier de pricewatch doorgezoch, de reviews bekeken en het forum doorgestruimd naar advies.
eindconclusie van deze quest is dat ik eigenlijk nog geen flauw idee heb welk beeldscherm ik wil aanschaffen

dus mijn vervolgstap was om eens rond te kijken in de winkels. helaas is het aanbod om te bekijken bij informatique en coolblue in de winkel treurig

Is er, in zuidholland of rondom, een winkel waar ze meerdere verschillende ultrawide monitoren ter vergelijking hebben staan?

alvast bedankt
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
zijn er echt geen winkels waar je kan vergelijken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Ik heb ze zelf eigenlijk weinig gezien. Dan zou je op internet moeten zoeken en kijken of er winkels zijn die meerdere verkopen en contact opnemen over het hoe en wat.

Reviews ed kan natuurlijk ook voor de kwaliteit en dan die specifiek bekijken. Maar het blijft gewoon een niche markt.

Mediamarkt heeft niets verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Ultrawides zijn een klasse apart. Ga op basis van een review en youtube beelden af op een scherm, bestel die online. Is het niks, retourneer die dan onder de WKOA zonder opgaaf van reden. Klaar :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Af en toe staat er ergens 1 opgesteld, paar maanden geleden voor het eerst die 49" Samsung gezien.
Zelf ook trotse bezitter van een 34" 3440x1440@100hz -Freesync/Gsync monitor. Wil niets anders meer.

21:9 is gewoon heerlijk voor RPG's, Witcher3+21:9 mods/RDR2 om maar wat te noemen.
Race sims zijn ook mooi, meer immersie over het algemeen in games die het toelaten.

Let wel als je oudere games wilt spelen kan het wat irritant zijn, UI kan raar uitkomen/verdwijnen en andere onzin.

Ook voor productivity is het lekker, gewoon 2 x browser naast elkaar/excel/word etc.

Ik heb dan 3 monitoren maar de middelste is de 34" 3440x1440.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DRiDUMP.png

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:17
Is Breda nog in de omgeving van Zuid-Holland? Misschien heeft CDRomland wat staan. Zij hebben relatief veel vitrines staan maar ik ben er al een tijdje niet geweest dus geen idee van het daadwerkelijke assortiment. Je zou eens kunnen bellen of mailen.

Heel misschien een grote Mediamarkt?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
ja maar eens de mediamarkt in rotterdam proberen. het schijnt de grootste te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mediamarkt Rotterdam Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
die ja.
hebben ze daar ook niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
pedra schreef op zondag 8 december 2019 @ 08:44:
[...]

die ja.
hebben ze daar ook niks?
Hebben ze er een aantal staan: 34' en 49' ultrawides o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Bij Mediamarkt heb je inderdaad een behoorlijke grote kans wat te kunnen zien. Heb jij even geluk dat er hier in ZH behoorlijk wat zitten: Den Haag, Zoetermeer, Rotterdam, ...
Pagina: 1