Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mij is Half-Life: Alyx de trigger om (eindelijk) de sprong te wagen naar VR. Bedoeling is om binnen budget maximaal kwalitatief te kunnen VR'en. Het systeem zal waarschijnlijk ook wel gebruikt worden om wat gewoon te gamen, maar dat is secundair.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 1500 EUR, waar de VR-set (Valve Index) dan natuurlijk nog bovenop komt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seasonic Focus Plus 750 Platinum voeding heb ik al liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twijfel tussen Ryzen 5 3600 en Ryzen 7 3700x.
Twijfel tussen 16 of 32 GB ram.
GTX 2080 Super is een goede keuze, denk ik, maar welk merk/model is niet zo duidelijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren. Kwalitatief goede onderdelen voor een stabiele build is wel te verkiezen boven goedkopere onderdelen die dan misschien falen of problemen geven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Staat in leefruimte, dus niet te luid. Staat uit het zicht, dus looks/RGB/window is niet van tel.
Behuizing max. 24x40x45 cm BxHxL
Ga je overklokken?
Stabiliteit is belangrijker dan een paar extra fps, dus normaal niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie advies over onderstaande build (voeding mag je van de totaalprijs afhouden)
Voor mij is Half-Life: Alyx de trigger om (eindelijk) de sprong te wagen naar VR. Bedoeling is om binnen budget maximaal kwalitatief te kunnen VR'en. Het systeem zal waarschijnlijk ook wel gebruikt worden om wat gewoon te gamen, maar dat is secundair.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 1500 EUR, waar de VR-set (Valve Index) dan natuurlijk nog bovenop komt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seasonic Focus Plus 750 Platinum voeding heb ik al liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twijfel tussen Ryzen 5 3600 en Ryzen 7 3700x.
Twijfel tussen 16 of 32 GB ram.
GTX 2080 Super is een goede keuze, denk ik, maar welk merk/model is niet zo duidelijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren. Kwalitatief goede onderdelen voor een stabiele build is wel te verkiezen boven goedkopere onderdelen die dan misschien falen of problemen geven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Staat in leefruimte, dus niet te luid. Staat uit het zicht, dus looks/RGB/window is niet van tel.
Behuizing max. 24x40x45 cm BxHxL
Ga je overklokken?
Stabiliteit is belangrijker dan een paar extra fps, dus normaal niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie advies over onderstaande build (voeding mag je van de totaalprijs afhouden)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 201,- | € 201,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | Zotac Gaming GeForce RTX 2080 Super AMP | € 816,- | € 816,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 148,99 | € 148,99 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 750 Platinum | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.618,75 | ||
[ Voor 194% gewijzigd door jeroen.bogaerts op 07-12-2019 00:01 . Reden: Verplaatst naar nieuw topic op vraag van Mod ]