Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor setup. Momenteel heb ik 2x FHD 23.4"monitors (Iiyama) waar ik behoorlijk tevreden over ben, maar wil toch naar een 1) meer cleane setup, 2) hogere resolutie en 3) weg met die bezels in het midden. Hiertoe ben ik uitgekomen op de 38"-43" Ultra Wide monitors van onder andere Dell, Lenovo, Samsung, etc.
Doelgebruik voor de monitor is een combinatie van werk en gaming (geen competitive etc).
Wat is je budget?
Gezien het prijsbereik van deze monitors kom ik er niet onderuit om rond de €1000 te gaan zitten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur. Wel heb ik al wat vooronderzoek gedaan en heb de volgende monitoren aangemerkt:
De LG Ultragear variant is ook zeker een interessante optie, maar á €2000 toch echt te duur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Niet van toepassing.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor setup. Momenteel heb ik 2x FHD 23.4"monitors (Iiyama) waar ik behoorlijk tevreden over ben, maar wil toch naar een 1) meer cleane setup, 2) hogere resolutie en 3) weg met die bezels in het midden. Hiertoe ben ik uitgekomen op de 38"-43" Ultra Wide monitors van onder andere Dell, Lenovo, Samsung, etc.
Doelgebruik voor de monitor is een combinatie van werk en gaming (geen competitive etc).
Wat is je budget?
Gezien het prijsbereik van deze monitors kom ik er niet onderuit om rond de €1000 te gaan zitten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur. Wel heb ik al wat vooronderzoek gedaan en heb de volgende monitoren aangemerkt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Asus Designo Curve MX38VC Grijs | € 1.122,05 | € 1.122,05 |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U3818DW Zwart | € 994,90 | € 994,90 |
| 1 | Monitoren | Lenovo Legion Y44w-10 (zonder speakers) Zwart | € 1.025,- | € 1.025,- |
| 1 | Monitoren | LG 38WK95C Zilver, Zwart | € 989,99 | € 989,99 |
| 1 | Monitoren | Samsung LC43J890DKU Zwart | € 727,21 | € 727,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.859,15 | ||
De LG Ultragear variant is ook zeker een interessante optie, maar á €2000 toch echt te duur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Niet van toepassing.
Alvast bedankt voor het meedenken.