Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe compacte alles kunner

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tarzansc
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-05-2023
Hallo iedereen,

het wordt tijd op mijn 15inch asus zenbook pro uit 2016 te vervangen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows, internet, casual gaming en wat programmeer programma's die specifiek voor av bedieningssystemen zijn (niks spannends qua eisen)
Wil je gamen? Ja ik hou van strategie en race spellen (anno/projectcars) ik weet dat een desktop hier beter en goedkoper in is, ik wil alleen niet nog een computer erbij.
Video's of foto's bewerken? Nee
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Zal de hoofd modus worden, ik werk vaak wel met veel schermen tegelijkertijd 15tabs open in firefox, spotify, outlook, word en dat allemaal tegelijk is geen uitzondering

Wat is je budget?
Ergens tussen de 1500 en 2000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zeker ik reis graag (ver) en dit is het hart van mijn bedrijf universele laadmogelijkheden als usb-c en een lange accuduur zijn een pre vandaar dat ik ook liever een fhd scherm heb ipv een 4k.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf was mijn oog gevallen op een msi prestige(leer hier een daar wat over pols detectie en mindere accu duur) of een dell xps 15

Zie ik een merk/model over het hoofd die beter bij mijn tegenstrijdige wensen past?

Groet, Jochem

Alle reacties

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:53
tarzansc schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:33:
Hallo iedereen,

het wordt tijd op mijn 15inch asus zenbook pro uit 2016 te vervangen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows, internet, casual gaming en wat programmeer programma's die specifiek voor av bedieningssystemen zijn (niks spannends qua eisen)
Wil je gamen? Ja ik hou van strategie en race spellen (anno/projectcars) ik weet dat een desktop hier beter en goedkoper in is, ik wil alleen niet nog een computer erbij.
Video's of foto's bewerken? Nee
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Zal de hoofd modus worden, ik werk vaak wel met veel schermen tegelijkertijd 15tabs open in firefox, spotify, outlook, word en dat allemaal tegelijk is geen uitzondering

Wat is je budget?
Ergens tussen de 1500 en 2000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zeker ik reis graag (ver) en dit is het hart van mijn bedrijf universele laadmogelijkheden als usb-c en een lange accuduur zijn een pre vandaar dat ik ook liever een fhd scherm heb ipv een 4k.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf was mijn oog gevallen op een msi prestige(leer hier een daar wat over pols detectie en mindere accu duur) of een dell xps 15

Zie ik een merk/model over het hoofd die beter bij mijn tegenstrijdige wensen past?
Ik ben altijd fan geweest van de Asus Zenbooks.

• tarzansc
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik ook, alleen zie ik die dubbele schermen van nu geen toegevoegde waarde hebben en onnodige risico's op batterij verbruik en schade. bedankt voor je reactie