A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
hmm, ik wil ook zo'n tweakdevice hebben maar dan moet ie wel werken... maar kan ik dan me VOS32 ernog opzetten omdat ie proc gestript is?
hmz wat meer voltage geven en dan wil ie wel beeld geven...hmz..
zonder GFD is 1,65 v genoeg voor 650 mhz
en met GFD moet ie 1,7 hebben....strange
maar damn ik geraak nog nie hoger als ervoor met gewone FSB tuning
BROL
zonder GFD is 1,65 v genoeg voor 650 mhz
en met GFD moet ie 1,7 hebben....strange
maar damn ik geraak nog nie hoger als ervoor met gewone FSB tuning
BROL
dit is altijd met dat voltage
hmz strange
nog ff vraagje
is 't normaal dat ik mijn FSB nie hoger krijg als 105 mhz wanneer ik de mp verhoog ?
Want op standaard 6,5 haal ik de 115mhz ?
heeft dit ook te maken met voltage-temp ?
nog ff vraagje
is 't normaal dat ik mijn FSB nie hoger krijg als 105 mhz wanneer ik de mp verhoog ?
Want op standaard 6,5 haal ik de 115mhz ?
heeft dit ook te maken met voltage-temp ?
Kun je niet het voltage nog wat opschroeven? ik heb de mijne op 700 gehad. Misschien kun je wat proberen met het I/O-voltage tikkeltje omhoog?
succes
succes
TD2 is ruk
Hier werkt ie alleen als ik het core voltage op 1.85v zet. En vaak als ik dan reboot ofzo kan ik niet meer opstarten zonder eerst dat ding eraf te halen.
Maarja, de Freespeed Pro was nogal duur en lastig te krijgen
Ik heb beide en werkt perfect.Op woensdag 01 augustus 2001 20:36 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, ik wil ook zo'n tweakdevice hebben maar dan moet ie wel werken... maar kan ik dan me VOS32 ernog opzetten omdat ie proc gestript is?
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Das mooi, nu nog een shop die VOS32+ nog verkooptOp woensdag 01 augustus 2001 23:46 schreef Appie_Pils het volgende:
[..]
Ik heb beide en werkt perfect.
Laat me raden, jij hebt een K7V.. daar is dat probleem van bekend. Wat je moet doen is je core voltage in je bios ook op 1.85 zetten en ook op TD2, in het echt heb je dan een core voltage van 1.65, die 0.2 gebruikt de TD2 om zelf te werken.Op woensdag 01 augustus 2001 23:38 schreef Bigs het volgende:
TD2 is rukHier werkt ie alleen als ik het core voltage op 1.85v zet. En vaak als ik dan reboot ofzo kan ik niet meer opstarten zonder eerst dat ding eraf te halen.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Idd K7V en idd moet het zoals jij het zegt, maar het werkt meestal ook wel als je hem gewoon op 1.85 zet, op je proc prikt en dan ff de spannin van je systeem erafhaalt.Op woensdag 01 augustus 2001 23:49 schreef Appie_Pils het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een K7V.. daar is dat probleem van bekend. Wat je moet doen is je core voltage in je bios ook op 1.85 zetten en ook op TD2, in het echt heb je dan een core voltage van 1.65, die 0.2 gebruikt de TD2 om zelf te werken.
jaja mooie verpakking
, heb er ff werk aan gehad 
Enieweij...ik heb een 650 met 800 core,
moet ie dan normaal niet gemakkelijk op 8*100 lopen
Jawel, maar dan moet je je cache divider aanpassen (UTS)Op donderdag 02 augustus 2001 00:44 schreef H3AdTr1P het volgende:
jaja mooie verpakking, heb er ff werk aan gehad
jeps daar dacht ik dezenacht dus ook plots aan... ff opgestaan 
En ja 8*100 zonder probs
de 8.5 haalt ie net niet
maar denk da ie wat te warm loopt
enieweij thx
ik red me wel
En ja 8*100 zonder probs
de 8.5 haalt ie net niet
maar denk da ie wat te warm loopt
enieweij thx
Ach, prima resultaatje voor 30 piekjes toch?Op donderdag 02 augustus 2001 12:14 schreef H3AdTr1P het volgende:
jeps daar dacht ik dezenacht dus ook plots aan... ff opgestaan
En ja 8*100 zonder probs
de 8.5 haalt ie net niet
Pagina: 1