"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Nou, ik heb zelf ook een geforce II gehad van powercolor.
En bij mij zat er een tweak bij de software, dus je installde de software dat windows hem herkende en die crap je begrijpt wel wat ik bedoel, en dat is het, hij instalde dat meteen erbij.
En bij mij zat er een tweak bij de software, dus je installde de software dat windows hem herkende en die crap je begrijpt wel wat ik bedoel, en dat is het, hij instalde dat meteen erbij.
NVMax
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Er komt zeer binnenkort een nieuwe versie van NVMax uit, die wordt idd heel goed. De huidige versie van NVMax is ook nog wel te gebruiken met je videokaart. Maar je moet wel oppassen want enkele opties (vooral d3d texture filtering) kloppen niet helemaal.Op woensdag 01 augustus 2001 19:51 schreef Panzer het volgende:
NVMax
[edit]
Bij D3D texture filtering moet je dus oppassen. Daar zijn drie opties voor anisotropic filtering (16,32,64 tap geloof ik) en die werken niet helemaal correct. Één van die opties schakelt de filtering bijna volledig uit (je gaat terug naar nearest neighbour).