1* review - geen deal

Pagina: 1
Acties:
  • 2.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:59
gallery: Kuusje

@Verwijderd en @5pë©ïàál_Tèkén

Gaat om deze DM tread. Zou een van de mods zijn/haar visie en uitspraak kunnen doen? Er was geen deal en ik denk ook niet dat die er nog komt. Mijn verzoek is om de 1* review te verwijderen.

Edit: Ik heb geen wraak review geplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 06-12-2019 09:01 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de admins, indien gewenst kan ik overal screens van overleggen, zowel van de deal als de beledigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is geen wraak-review maar een eerlijke mening gebaseerd op aantoonbare feiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heel lullig @Verwijderd maar het is vrij duidelijk volgens mij.. Je hebt op Tweakers geen deal gemaakt, wel op MP, maar je mag de feedback hier niet misbruiken voor deals die buiten Tweakers gemaakt zijn. Hoe terecht dat wel/niet kan zijn.

M.a.w.: Geen deal op Tweakers > Geen feedback.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dus buiten een omgeving van Tweakers mag je je ineens wel misdragen, een mensje van 89 voor prostitué uitmaken en zonder enige reden iemand voor klaploper door het leven laten gaan die maar op moet flikkeren?

De smoes van ebay is/was alleen maar om meer geld te krijgen, het bedrag was nl precies wat je ook al eerder in een DM aangaf, en je biedt hem nog steeds aan voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen dat tweakers ook fatsoensnormen zou hanteren, hieruit blijkt het tegengestelde..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:16:
Je zou zeggen dat tweakers eek fatsoensnormen zo u hanteren, hieruit blijkt het tegengestelde..
Wat?

Waarom heb je geen review op marktplaats gemaakt. Dat is tenslotte het platform waar dit gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat meneer zich hier wel weet te gedragen wetende dat er hier meegelezen kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij hier een excuus zou neerzetten dan zie ik dat graag en kan het opgelost zijn, ik snap dat iedereen altijd zoveel mogelijk geld wil verdienen en dat is geen probleem, alleen de manier waarop en de reacties jegens onschuldige personen gaan echt te ver door deze tweaker, ik leg het bij hem neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
Op marktplaats bevindt zich het uitschot van het volk. Gezien ik mijn advertentie gemiddeld 3 keer opnieuw moet plaatsen omdat mensen niet komen, ben ik verzuurd genoeg om ook niet met de koper rekening te houden.
Als ik het op beide platforms zou verkopen dan zou ik mensen via tweakers een stuk serieuzer nemen. Veelal door de reputatie die marktplaats draagt.

En ik voorzie ook nog wel dat er meer aan het verhaal toe is, maar dat dat zeer gunstig wordt achter gehouden. Je verhaal doet dat vermoeden namelijk al oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach de hele chat kan ik zo plaatsen maar who cares, ik adverteer geeneens meer daar op mp en wil juist dat het hier redelijk schoon blijft qua deadbeats, juist omdat de overige V&A beoordelingen van hem wel netjes zijn verwacht je dat dan niet op marktplaats van een tweaker, het blijkt maar weer hoe je je kan vergissen als er geen mod mee kan kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 22:02
Angeloonie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:09:
Heel lullig @Verwijderd maar het is vrij duidelijk volgens mij.. Je hebt op Tweakers geen deal gemaakt, wel op MP, maar je mag de feedback hier niet misbruiken voor deals die buiten Tweakers gemaakt zijn. Hoe terecht dat wel/niet kan zijn.

M.a.w.: Geen deal op Tweakers > Geen feedback.
Deels zou ik zeggen ja, maar het gaat hier om een beoordeling over dezelfde persoon + zelfde advertentie.
Ik vind dat als iemand je op deze manier behandeld je daar best anderen op attent mag maken.
Zie niet in waarom dit niet kan/mag. Jij vind het toch ook fijn als je een bankrekening nummer googled
het blijkt een oplichter te zijn. Dat iemand dit op een forum gezet heeft dat niks te maken heeft met de advertentie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:14:
Ow dus buiten een omgeving van Tweakers mag je je ineens wel misdragen, een mensje van 89 voor prostitué uitmaken en zonder enige reden iemand voor klaploper door het leven laten gaan die maar op moet flikkeren?

De smoes van ebay is/was alleen maar om meer geld te krijgen, het bedrag was nl precies wat je ook al eerder in een DM aangaf, en je biedt hem nog steeds aan voor die prijs.
Snap even niet waarom je naar mij met "Je" refereert?
flyyy schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:53:
[...]

Deels zou ik zeggen ja, maar het gaat hier om een beoordeling over dezelfde persoon + zelfde advertentie.
Ik vind dat als iemand je op deze manier behandeld je daar best anderen op attent mag maken.
Zie niet in waarom dit niet kan/mag. Jij vind het toch ook fijn als je een bankrekening nummer googled
het blijkt een oplichter te zijn. Dat iemand dit op een forum gezet heeft dat niks te maken heeft met de advertentie..?
Het is prima (? geen idee eigenlijk) om ziets te bespreken op het forum, maar het is gewoon doodsimpel qua reviews: Die hebben enkel en alleen betrekking op deals die op Tweakers.net gemaakt zijn.
Dus het is gewoon kraakhelder: Geen deal op T.net, = geen review.
Dat hij de grootste eikel mag zijn prima, maar dan kun je daar feedback op MP voor achterlaten.

Hoe kun je immers controleren dat het 100% zeker over dezelfde gebruiker gaat? Soms is het vrij duidelijk, maar niet altijd. Dus vanuit Tweakers snap ik wel dat ze het gewoon beperken tot T.net deals.

Dat staat dus los van eventueel bespreken van oplichters, eikels etc. op het forum! Zo lang dat binnen de voorwaarden van het forum kan zou ik zeggen doe je best ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 06-12-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
Angeloonie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:56:
[...]

Het is prima (? geen idee eigenlijk) om ziets te bespreken op het forum, maar het is gewoon doodsimpel qua reviews: Die hebben enkel en alleen betrekking op deals die op Tweakers.net gemaakt zijn.
Dus het is gewoon kraakhelder: Geen deal op T.net, = geen review.
Dat hij de grootste eikel mag zijn prima, maar dan kun je daar feedback op MP voor achterlaten.

Hoe kun je immers controleren dat het 100% zeker over dezelfde gebruiker gaat? Soms is het vrij duidelijk, maar niet altijd. Dus vanuit Tweakers snap ik wel dat ze het gewoon beperken tot T.net deals.

Dat staat dus los van eventueel bespreken van oplichters, eikels etc. op het forum! Zo lang dat binnen de voorwaarden van het forum kan zou ik zeggen doe je best ;)
Maar heb je een deal gemaakt over die CPU en vervolgens afgezegd voor een Ebay bod dat niet is
doorgegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

flyyy schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:58:
[...]

Maar heb je een deal gemaakt over die CPU en vervolgens afgezegd voor een Ebay bod dat niet is
doorgegaan?
Ehh, wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow maar dat is ook in dit geval duidelijk 100% dezelfde tweaker, reacties in een DM over marktplaats kunnen de mods zo inzien, juist daarover is geen twijfel mogelijk dat het om Kuusje gaat.

Dit is het bewuste gedeelte:

neem aub gepast geld mee, betalen in natura kan niet :P
22:33
Ik heb ideal, dus kan direct van bank naar bank.
22:35
En niet op het bankstel... :)
22:36
Sorry, ik krijg via Ebay een bod voor de vraagprijs
22:40
Mocht u €890 bieden, dan reserveer ik hem voor u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Wat @Angeloonie zegt. Desondanks ben ik best benieuwd naar de screenshots. Ik zou zeggen, maak een tweakblog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:01:
Ow maar dat is ook in dit geval duidelijk 100% dezelfde tweaker, reacties in een DM over marktplaats kunnen de mods zo inzien, juist daarover is geen twijfel mogelijk dat het om Kuusje gaat.

Dit is het bewuste gedeelte:

neem aub gepast geld mee, betalen in natura kan niet :P
22:33
Ik heb ideal, dus kan direct van bank naar bank.
22:35
En niet op het bankstel... :)
22:36
Sorry, ik krijg via Ebay een bod voor de vraagprijs
22:40
Mocht u €890 bieden, dan reserveer ik hem voor u
Ik snap jouw visie, maar nogmaals: geen deal op T.net is geen feedback, welke referenties je ook hebt op MP etc.

Maar we wachten wel even op @Verwijderd wat hij er van vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen integrale correspondentie

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 06-12-2019 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus oordeel zelf maar, dit is even enkel de tekst versie, maar uiteraard ook in beeld te leveren.

Het betaalverzoek is enkel ingetrokken omdat ik hem persoonlijk op wilde gaan halen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het lijkt er inderdaad op dat Kuusje een lul is, maar een docent gaat ook geen straf opleggen om ruzie buiten het schoolplein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:56:

Snap even niet waarom je naar mij met "Je" refereert?
Foutje van mij, is uiteraard voor Kuusje bedoeld. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:17:
Het lijkt er inderdaad op dat Kuusje een lul is, maar een docent gaat ook geen straf opleggen om ruzie buiten het schoolplein.
Dat hangt er maar helemaal vanaf wat er buiten schooltijd gebeurd is en of het aantoonbaar is, zonder bewijs niet nee, maar fatsoensnormen gelden gelukkig ook buiten de school en er wordt zeker opgetreden bij onregelmatigheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Aangezien het een forumlid is, en de advertentie ook hier stond, lijkt het mij wel van belang. Trucjes van elders is er meer geboden komen steeds vaker voor. Ik zou alleen hier een advertentie aanhouden, en niet elders. 1 advertentie van je aangeboden goed, en niet een veiling - advertentie - en nog advertentie als set.
(wat vaak gebeurt) Deal is gemaakt bij aanvaarden van overeengekomen prijs en link sturen om te betalen.Indien er in korte tijd afspraak is gemaakt om op te halen vervalt de overeenkomst niet. dat geldt alleen als er de volgende dag wijzigingen zijn.aangezien de tijdlijn is dat niet het geval, en is er een overeenkomst gesloten.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
De vraag is heb je een deal gemaakt, en zou hij het ophalen voor een X bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

flyyy schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:25:
[...]

Waarom spreek je mij aan met die vraag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
Angeloonie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:26:
[...]

Waarom spreek je mij aan met die vraag? :P
Je hebt gelijk ik bedoel natuurlijk 5pë©ïàál_Tèkén'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 19:15
[...]

Heb je de chat gelezen?
Dat lijkt me een vrij duidelijke ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Ik grijp even in:

Iedereen die geen partij is, laat het hierbij. Extra olie op het vuur gooien is nergens voor nodig en het maakt het alleen maar moeilijker om het verhaal te volgen.
@5pë©ïàál_Tèkén en @Verwijderd, de regels zijn vrij simpel. Als er geen sprake is van een deal op V&A, dan kan je hier ook geen review voor plaatsen. Zaken die buiten Tweakers plaatsvinden mag je elders bespreken of een review over plaatsen.

@Microkid Kan jij de review verwijderen of dit verder oppakken?

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 06-12-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
Torac schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:30:
[...]

Heb je de chat gelezen?
Dat lijkt me een vrij duidelijke ja.
Ik heb hem nog niks zien zeggen.
Als hij mans genoeg is reageert hij op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Begrijpend lezen ;)

Ik denk dat het ook redelijk belangrijk is dat er wel naar gekeken word vanuit Tweakers zelf, misschien was het toch niet verstandig om de chats te delen of wat dan ook. Snap dat het vervelend is hoe het is gelopen maar in mijn ogen is dit ook weer een beetje een gebruiker neerhalen dan de Tweakers leden waarschuwen in dit geval. Ik persoonlijk zou de topic hebben gemaakt en gewoon hebben gewacht op een Moderator die het controleert :X

Meningen zijn belangrijk maar uiteindelijk komt het oordeel van de Moderators zelf _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

IK heb het topic even gesloten in afwachting van @Microkid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Equator schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:31:
Modbreak:Ik grijp even in:

Iedereen die geen partij is, laat het hierbij. Extra olie op het vuur gooien is nergens voor nodig en het maakt het alleen maar moeilijker om het verhaal te volgen.
@5pë©ïàál_Tèkén en @Verwijderd, de regels zijn vrij simpel. Als er geen sprake is van een deal op V&A, dan kan je hier ook geen review voor plaatsen. Zaken die buiten Tweakers plaatsvinden mag je elders bespreken of een review over plaatsen.

@Microkid Kan jij de review verwijderen of dit verder oppakken?
Inderdaad. Ons V&A rating systeem gaat alleen over transacties op Tweakers V&A, niet over transacties op Marktplaats, ook al betreft het dezelfde persoon.

En voor iedereen die meende te moeten reageren: we waarschuwen al jaren dat dit niet gewenst is. Tot op heden zijn wij zeer coulant geweest, maar volgende keer krijg je vanaf nu meteen een ban.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.