Ik zoek advies voor een upgrade van mijn videokaart of wellicht meer
Heb een aantal jaar geleden een Desktop samen gesteld (met hulp van een aantal tweakers hier op het forum). Ik gebruik de desktop voor dagelijks gebruik, Office, Internet, YouTube and wat games. Dit gaat voor mij wel prima op een 24"scherm. Maar de kinderen spelen wat zwaardere spellen en mopperen dat de videokaart niet meer voldoet. nu wil ik ook graag mijn 35"scherm gaan gebruiken die ik ook zakelijk gebruik zodat ik niet meer aparte schermen heb.
dus voor de duidelijkheid heb ik mijn werk laptop en desktop op 1 scherm 35" (BenQ EX3501R) aangesloten.
Nu heb ik het probleem erger gemaakt omdat de games er nu helemaal niet meer eruit zien (strepen) of niet meer te spelen zijn (te traag en blokkerig)
tussen de 200 en 300,-
rond de 250,- ? (is dat realistisch).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? monitor heeft freesync dus denk dat het handig is als de videokaart deze ondersteund.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons (ik sta open voor alles).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
allround maar wordt ook veel voor games gebruikt (voornamelijk shooters)
Is een upgrade van de videokaart een oplossing voor mij? en zo ja naar welke zou ik dan moeten gaan kijken? of zal ik wat meer componenten moeten upgraden/vervangen? (Ik heb de configuratie erbij gezet)
Ik hoop dat iemand me de juiste richting op kan helpen.
Heb een aantal jaar geleden een Desktop samen gesteld (met hulp van een aantal tweakers hier op het forum). Ik gebruik de desktop voor dagelijks gebruik, Office, Internet, YouTube and wat games. Dit gaat voor mij wel prima op een 24"scherm. Maar de kinderen spelen wat zwaardere spellen en mopperen dat de videokaart niet meer voldoet. nu wil ik ook graag mijn 35"scherm gaan gebruiken die ik ook zakelijk gebruik zodat ik niet meer aparte schermen heb.
dus voor de duidelijkheid heb ik mijn werk laptop en desktop op 1 scherm 35" (BenQ EX3501R) aangesloten.
Nu heb ik het probleem erger gemaakt omdat de games er nu helemaal niet meer eruit zien (strepen) of niet meer te spelen zijn (te traag en blokkerig)

tussen de 200 en 300,-
rond de 250,- ? (is dat realistisch).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? monitor heeft freesync dus denk dat het handig is als de videokaart deze ondersteund.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons (ik sta open voor alles).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
allround maar wordt ook veel voor games gebruikt (voornamelijk shooters)
Is een upgrade van de videokaart een oplossing voor mij? en zo ja naar welke zou ik dan moeten gaan kijken? of zal ik wat meer componenten moeten upgraden/vervangen? (Ik heb de configuratie erbij gezet)
Ik hoop dat iemand me de juiste richting op kan helpen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 240,79 | € 240,79 |
1 | Moederborden | ASRock B85M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 106,99 | € 106,99 |
1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 47,45 | € 47,45 |
1 | Monitoren | BenQ EX3501R Zilver, Zwart | € 589,88 | € 589,88 |
1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 58,45 | € 58,45 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Optische drives | Samsung SH-224DB Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Antec VPF Series 450W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.289,52 |