Toon posts:

Plextor 8x fikker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik deze nog kan kopen? zie hem nml niet meer in pricewatch staan (of ik ben scheel aan het kijken) :)

en moet er ff zo 1tje hebben

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk nieuw niet meer, of je moet erg geluk hebben dat een bedrijfje er nog 1 op de plan heeft liggen. Je kunt het beste op tweakers.net bij gevraagd je vraag zetten, ik denk dat je daar meer kans maakt dan bij een winkel

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Waarom wil je perse een 8x (IDE of SCSI ??).

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 23:26 schreef Toewan het volgende:
Waarom wil je perse een 8x (IDE of SCSI ??).
ik denk dat 'n 12 speed cheaper is.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik niets anders wil dan een plextor fikker en deze voor men oude pc is. Hiervoor vind ik een 12x nog ff iets te duur. IDE SCSI maakt nie uit

Verwijderd

Hoeveel wil uitgeven voor een Plextor?

Bij Comptechworld:
Plextor 12x10x32x CD-RW IDE OEM BURN-PROOF FL 509,--

Bij Computerland:
Plextor 12x10x32A IDE Retail BP fl. 511,00

Bij Mycom:
Plextor CD ReWriter 16x10x40 IDE Retail. met software FL 525,00

Ik vraag me af of een Plextor 8x brander goedkoper is, mocht die nog te krijgen zijn.

Ik heb 3 jaar geleden een Plextor SCSI 4x brander gekocht en die was 750 piek, dus denk ik dat een 8x brander niet goedkoper zal zijn.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 12:31

SmidsY

hallo!?.............

waarom wil je perse een plextor hebben!? liteon is stukken goedkoper en sneller en heeft zelfs burn proof (12x versie 359 16x versie 399 24x versie 469)

Ik weet dat er niets boven plextor gaat maar zoals jij als stelt prijs speelt hier een rol.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:37
Ik heb een Aopen 1232Pro, ben er heel tevreden over, bij MyCom gekocht voor 260 piek! Fikt als een trein! Nog geen een cd is mislukt, ja wat wil je met JustLink!
Pagina: 1