Documenten invoegen in een interactieve kaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_doorman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:45
Voor het werk ben ik bezig met een studie om een vat (1800 ton zwaar) 200km het binnenland van Europa in te transporteren. Afmetingen van dit transport zijn 100m lang 7m hoog en 7m breed. Zoals je kan verwachten past dit niet zonder aanpassingen door de huidige infra structuur. We zijn met een aantal locale parters bezig om uit te zoeken wat er allemaal weggehaald moeten worden of moet worden aangepast. (denk aan nieuwe bruggen, wegverbredingen, toestemming van lokale bewoners om over hun land te rijden, verwijderen hoogspannings kabels, verkeers borden verwijderen enz. enz.)

Er worden hiervoor ontzettend veel documenten gemaakt maar ik heb nog geen manier om hier een goed overzicht in te creeren. Voor zover ik nu zie ben ik opzoek naar een interactieve kaart waar ik alle documenten die gemaakt worden aan kan linken, waar alle obstakels in een eigen laag worden toegevoegd en waar meerdere personen in kunnen. Komt zoiets, of iets vergelijkbaars bij jullie bekend voor?

Voorbeeld wat er op lijkt
https://waterinfo.rws.nl/#!/kaart/astronomische-getij/

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door k_doorman op 05-12-2019 16:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:38
Google Maps in combinatie met een Google Sheets document.
https://www.google.com/maps/about/mymaps/

Via maps kun je dan een eigen kaart aanmaken en hier een lijst met documenten in importeren.Gaat best simpel, net getest. Let alleen op dat je lat en long niet door elkaar haalt anders zit je in Mogadishu.

Latlong Latlong Title Document Laag
52.38265700 4.87207500 sadfasdf Link naar doc sdf
51.38265700 4.87207500 sdf Link naar doc sdf
51.38265700 4.87207500 sadfasdf Link naar doc sdf
51.38265700 4.87207500 sdfasfdasd Link naar doc Laag 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk eens naar Thinglink.com, misschien dat dit iets voor je kan betekenen.