Als ik Pricewatch van de Samsung A40 bekijk, staat Mediamarkt er niet bij, terwijl ze hem wel verkopen. En enkele weken geleden stond Mediamarkt er wel bij.
Waar hangt dit van af?
De winkels leveren zelf informatie aan naar de Pricewatch. Dus als er iets mist, is dat in princiepe door hun eigen toedoen.
Ik kan me er b.v. wat bij voorstellen dat een bepaald product lastig leverbaar is en een winkel er dan voor kiest om dat product pas weer naar de pricewatch door te geven zodra er uitzicht is dat ze snel kunnen uitleveren.
@CPV De zwarte variant is momenteel uitverkocht bij Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...-64-gb-zwart-1611312.html "Dit artikel is online uitverkocht". De andere varianten (blauw, oranje en wit) zijn nog wel verkrijgbaar bij hun en daar staan ze ook netjes bij
Begin deze week een Logitech MX Master 2S Grafiet gekocht. Deze was 55 euro bij de MediaMarkt en online uitverkocht, maar stond wel in de pricewatch met rood vrachtwagentje. Waarom stond deze dan wel in de pricewatch en bovenstaande telefoon niet?
De winkels leveren zelf informatie aan naar de Pricewatch. Dus als er iets mist, is dat in princiepe door hun eigen toedoen.
Ik kan me er b.v. wat bij voorstellen dat een bepaald product lastig leverbaar is en een winkel er dan voor kiest om dat product pas weer naar de pricewatch door te geven zodra er uitzicht is dat ze snel kunnen uitleveren.