Waarom zit Mediamarkt niet in de lijst?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPV
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 15:31
Als ik Pricewatch van de Samsung A40 bekijk, staat Mediamarkt er niet bij, terwijl ze hem wel verkopen. En enkele weken geleden stond Mediamarkt er wel bij.
Waar hangt dit van af?

Beste antwoord (via CPV op 05-12-2019 14:40)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

De winkels leveren zelf informatie aan naar de Pricewatch. Dus als er iets mist, is dat in princiepe door hun eigen toedoen.
Ik kan me er b.v. wat bij voorstellen dat een bepaald product lastig leverbaar is en een winkel er dan voor kiest om dat product pas weer naar de pricewatch door te geven zodra er uitzicht is dat ze snel kunnen uitleveren.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@CPV De zwarte variant is momenteel uitverkocht bij Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...-64-gb-zwart-1611312.html "Dit artikel is online uitverkocht". De andere varianten (blauw, oranje en wit) zijn nog wel verkrijgbaar bij hun en daar staan ze ook netjes bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPV
Dat is waar, maar alleen online. In bijna alle vestigingen is hij nog op voorraad.
Staan op PW alleen webartikelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Begin deze week een Logitech MX Master 2S Grafiet gekocht. Deze was 55 euro bij de MediaMarkt en online uitverkocht, maar stond wel in de pricewatch met rood vrachtwagentje. Waarom stond deze dan wel in de pricewatch en bovenstaande telefoon niet?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

De winkels leveren zelf informatie aan naar de Pricewatch. Dus als er iets mist, is dat in princiepe door hun eigen toedoen.
Ik kan me er b.v. wat bij voorstellen dat een bepaald product lastig leverbaar is en een winkel er dan voor kiest om dat product pas weer naar de pricewatch door te geven zodra er uitzicht is dat ze snel kunnen uitleveren.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPV
Ok, dan is het duidelijk hoe het komt.
Ik kon me al niet voorstellen dat jullie continu alle prijzen monitoren.
Dank.
Pagina: 1