Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een systeem waarbij ik mijn creatieve en gaming activiteiten op kan uitvoeren. Met in het oog dat ik de komende jaren daarin richting 3d modelling ga groeien. Toffere games, etc.
Denk bij games aan Dishonored 2, Rust, Subnautica, The Witcher, Skyrim, liefst 4k.
Creativiteit is grotendeels Photoshop, Blender en Zbrush.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 EUR zonder randzaken. Puur PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen bestaande componenten beschikbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet extreem stil of weinig stroom. Gewoon 'modern'.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou een challenge willen op het onderstaande systeem met advies wat ik zou moeten veranderen. Is het -nu- overkill? Gaat dit systeem lekker werken? Staan er componenten tussen die bij de concullega beter/stiller/goedkoper werken? Ergens ook bang for buck zonder kwaliteit en upgrades uit het oog te verliezen.
Ik zoek een systeem waarbij ik mijn creatieve en gaming activiteiten op kan uitvoeren. Met in het oog dat ik de komende jaren daarin richting 3d modelling ga groeien. Toffere games, etc.
Denk bij games aan Dishonored 2, Rust, Subnautica, The Witcher, Skyrim, liefst 4k.
Creativiteit is grotendeels Photoshop, Blender en Zbrush.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 EUR zonder randzaken. Puur PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen bestaande componenten beschikbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet extreem stil of weinig stroom. Gewoon 'modern'.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou een challenge willen op het onderstaande systeem met advies wat ik zou moeten veranderen. Is het -nu- overkill? Gaat dit systeem lekker werken? Staan er componenten tussen die bij de concullega beter/stiller/goedkoper werken? Ergens ook bang for buck zonder kwaliteit en upgrades uit het oog te verliezen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 331,- | € 331,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 396,50 | € 396,50 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 2 | Ventilatoren | Noctua NF-A15 PWM, 140mm | € 18,22 | € 36,44 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 138,50 | € 138,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.395,09 | ||